مکمل بنزین
خبرداخلی

شرایط تبدیلی عجیب ایران‌خودرو برای حواله‌های سوزوکی گرند ویتارا

با خروج آمریکا از برجام عملا دست خودروسازان داخلی ما برای همکاری با شرکت‌های خارجی بسته شد و همان‌طور که پیش بینی میشد، ایران‌خودرو همانند مشکلاتی که در زمینه تولید محصولات پژو و رنو پیدا کرده بود، در همکاری با سوزوکی نیز دچار مشکل شده و حالا توانایی تولید سوزوکی گرند ویتارا را نداشته باشد و طرح جایگزین پیش فروش‌های انجام شده این خودرو را اعلام نماید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از طرح تبدیل حواله‌های سوزوکی گرند ویتارا خبر داد که مشتریان دارای حواله خرید این خودرو می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور اقدام به تبدیل حواله خود به خودروهای موجود در این طرح نمایند که به نظر می‌رسد با توجه به پیشنهادات ارائه شده و در صورت عدم وجود اجبار در این زمینه، استقبال چندان خوبی از آن نشده و همان اتفاقی که در مورد خانواده رنو پارس خودرو شاهد بودیم و عملا بعد از چندین طرح، مشتریان به سود تاخیر و مشارکت و تحویل خودرو در 9 ماه بعد با قیمت قبل سوق داده شدند، در مورد گرند ویتارا ایران‌خودرو رخ دهد.

طبق جدول ارائه شده توسط ایران‌خودرو، آن دسته از مشتریانی که دارای حواله سوزوکی گرند ویتارا هستند می‌توانند از یکی از سبدهای اعلامی این شرکت انتخاب کرده و طبق زمان بندی اعلامی ایران‌خودرو اقدام به تحویل خودرو نمایند. سبد اول و دوم این شرکت مربوط به خودروهای خانواده هایما این شرکت است که با توجه به فاصله قیمتی و وضعیت این خودروها در بازار به نظر می‌رسد که جذابیت چندانی برای مشتریان نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد از بین سبدهای ارائه شده توسط این شرکت، سبد چهارم از وضعیت بهتری برای مشتریان برخوردار بوده و مشتریان بیشتر به سراغ این سبد بروند تا بتوانند از مابه‌التفاوت بیشتری نسبت به بازار آزاد، بهره مند شده و به گونه‌ای جبران ضرر  تحمیل شده را انجام دهند.

سوزوکی گرند ویتارااز نکات دیگر قابل ذکر در این شرایط تبدیلی می‌توان به قیمت خودروهای عرضه شده اشاره کرد که با همان تعرفه قدیم محاسبه خواهند شد و مشتری صرفا قادر به انتخاب یک سبد خواهد بود. همچنین اولویت انتخاب با مشتریانی خواهد بود که دارای حواله خودرو شهریور ماه سال جاری هستند و بدیهی است که با توجه به محدودیت هر کدام از سبدها، مشتریان صرفا از سبدهای باقیمانده امکان انتخاب خواهند داشت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا