مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی جدیدی از نسل سوم بی‌ام‌و Z4 منتشر شد!

به تازگی نسل سوم بی‌ام‌و Z4 به همراه برادرش یعنی تویوتا سوپرا توسط دوربین خبرنگاران شکار شده است. نمونه موجود در تصاویر جدید در مقایسه با نسخه اولیه قبلی که در نورنبرگ در ماه مه ۲۰۱۷ مشاهده شده بود، پوشش کمتری دارد و المان‌های آن تا حدودی مشخص هستند. بنابراین می‌توانیم با طراحی این خودرو بیشتر آشنا شویم.

اکثر پوشش‌های سقف و بخش پشتی این خودرو در نمونه جدید حذف شده است. با این وجود هنوز در بخش جلویی این خودرو و اطراف آن از پوشش زیادی استفاده شده است. برای جلوگیری از فاش شدن طراحی نسل سوم بی‌ام‌و Z4، در اطراف این اتومبیل شاهد استفاده از پنل‌های اضافی هستیم.

یکی از مواردی که بعد از مشاهده این نسخه به ذهن ما خطور می‌کند، شباهت طراحی آن به نمونه مفهومی معرفی شده در نمایشگاه خودرو Pebble Beach است. برای مثال نحوه طراحی جلو پنجره و اسپویلر این دو نسخه تقریبا یکسان است.

در حالی‌که فروش ماشین‌های سوپراسپرت در بازار روند کاهشی را تجربه می‌کند، نسل سوم بی‌ام‌و Z4 در کنار نسل جدید تویوتا سوپرا در حال توسعه است.

هر دو این خودروها از پلتفرم یکسانی بهره می‌برند و اکثر قطعات مکانیکی و الکتریکی آن‌ها یکسان خواهد بود. نسل سوم بی‌ام‌و Z4 تنها در نسخه کانورتیبل و تویوتا سوپرا تنها به صورت کوپه به بازار عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد این دو محصول دارای ابعاد مشابهی باشند. مسلما همکاری دو شرکت بی‌ام‌و و تویوتا برای تولید محصولی مشترک (شباهت زیادی بین این دو خودرو وجود دارد)، نتیجه بسیار مناسبی خواهد داشت.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا