مکمل بنزین
گوناگونخبر

قیمت گذاری مدل‌های آلفارومئو جولیا ۲۰۱۷!

قیمت‌ مدل‌های آلفارومئو جولیا ۲۰۱۷ اعلام شد که قیمت جولیا با امکانات استاندارد‌ پایه معادل ۳۸۹۹۰ دلار بدون احتساب مالیات و با انتخاب جولیا Quadrifoglio این قیمت می‌تواند به ۷۳۵۹۵ دلار برسد که تمام امکانات و بهترین گزینه‌ها را داراست. آلفارومئو جولیا مجهز به موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر هست که قدرتی برابر با ۲۸۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۶ پوند-فوت را دارد.

۲۰۱۷-alfa-romeo-giulia-engine

تمام مدل‌های جولیا جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته دارند و به ندرت می‌توان گیربکس دستی آن را پیدا کرد. در طراحی داخل کابین صندلی‌ها تمام چرم هستند و فضایی را برای ۵ سرنشین فراهم می‌کند؛ از دیگر امکانات این خودرو چراغ‌های جلو LED با تکنولوژی HID، دوربین با دید عقب خودرو، سنسورهای پشت برای پارک خودرو، باز شدن درب‌ها بدون استفاده از کلید، نمایشگر ۷ اینچی تمام رنگی TFT و دکمه استارت خودرو هستند. صندوق عقب و سپرهای جلو و عقب اسپرت طراحی شده‌اند که با چرخ‌های اسپرت ۱۸ اینچی آلومینیومی و ترمز‌های سرامیکی رنگی، این خودرو را به معنای واقعی اسپرت کرده‌اند. قیمت پایه آلفا رومئو جولیا با بی‌ام‌و ۳۳۰i تقریبا یکسان هست که این دو خودرو را رقیب یکدیگر می‌کند.

screen-shot-2016-12-12-at-11-35-12

قیمت مدل دیگر آلفا رومئو جولیا Ti حدود ۴۰۹۹۰ دلار اعلام شد که موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ آن همانند جولیا ۲۰۱۷ است و دلیل تفاوت قیمت آن امکانات بیشتر و لوکس بودن این خودرو بیان شده که شامل چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، استفاده از چوب بلوط برای داشبورد و قطعات داخلی کابین، نمایشگر حسی ۸.۸ اینچی، رادیو ماهواره SiriusXM، سیستم گرمایی صندلی‌های جلو و فرمان هستند ولی بقیه ویژگی‌های این مدل همانند آلفا رومئو جولیا است. مشتریان این مدل با پرداخت ۲۲۵۰ دلار بیشتر می‌توانند ورژن Ti اسپرت (شامل چرخ‌های پهن‌تر ۱۹ اینچی، شیشه عقب خودرو مشکی، پدال‌های آلومینیومی، صندلی‌های چرم با دوخت اسپرت و ترمز‌ سرامیکی رنگی) یا Ti Lusso  که هنوز مشخص نشده قیمت مابه تفاوت آن چقدر است (شامل صندلی‌ها و دوخت درب‌ها چرم از Pieno Fiore، داشبورد چوبی از جنس بلوط به رنگ خاکستری تیره یا گردو و فرمان لوکس) را داشته باشند.

۲۰۱۷-alfa-romeo-giulia-ti-rear-view-in-motion

قیمت مدل جولیا Quadrifoglio از ۷۳۵۹۵ دلار شروع می‌شود که قیمت آن حدود ۱۳۰ دلار از مدل سدان مرسدس AMG C63 C کمتر و برابر با بی‌ام‌و M3 هست. ویژگی این مدل موتور ۶ سیلندر توربوشارژ ۲.۹ لیتری با قدرت ۵۰۵ اسب بخار، گشتاور ۴۴۳ پوند-فوت، سانروف، سپر جلو از جنس کربن، چرخ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی وصندلی‌های چرم اسپرت است. این مدل را می‌توان اواسط همین ماه میلادی در بازار خودرو آمریکا خریداری کرد اما برای مدل Ti باید تا ماه ژانویه سال آینده میلادی صبر کرد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا