مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانه

چرا خودروی شما روشن نمی‌شود؟ (ویدئوی اختصاصی)

حتما برایتان پیش آمده که در اتوبان یا جاده ناگهان خودرویتان خاموش شده و دیگر روشن نشده است! قطعا در حد توان خود راه‌های زیادی را امتحان کرده و موفق نشده‌اید؛ بنابر این ماشین خود را تا نزدیکترین تعمیرگاه جهت تعمیر و کشف ایراد بکسل کرده‌اید! اما بهتر است بدانیم این اتفاق به چه دلایلی ممکن است روی داده باشد؟

در ویدئوی زیر که به صورت اختصاصی برای شما و با همکاری مشترک چرخان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، به بررسی این دلایل پرداخته و به ترتیب، مواردی که می‌تواند سبب روشن نشدن خودرویتان شود را بازگو می‌کنیم تا با یافتن علت خرابی، به تعمیر آن بپردازید.

راستی، پیشنهاد می‌کنیم که هر شب ساعت 22 سری به چرخان بزنید، زیرا یک ویدئوی اختصاصی و جذاب را در این زمان برایتان آماده کرده‌ایم!

 

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. موتور ماشین من باید بنزین از دهانه کاربرات ریخته شود تا روشن شه ویکی دیگه اینکه وقتی سویچ بازه بد استارت میخوره ولی سویچ بسته از داخل موتور راحت استارت میخوره مدل ماشین لیفان 520 میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا