Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نخستین تصاویر از BMW X3 2018 را ببینید!

تصاویری از اولین نمونه نسل جدید BMW X3 منتشر شده است. نسل جدید X3 این روزها در حال گذراندن تست‌های مختلف آب و هوای سرد در شمال سوئد بوده و کمپانی BMW برای تحریک علاقه‌مندان خودروهای خود؛ اجازه انتشار تصاویری از جدیدترین دست آورد مهندسان خود را داده است. شاسی‌بلند شیک و مدرن BMW، دمایی در حدود 20 درجه سانتیگراد زیر صفر را تحمل کرده و از برف سنگین Arjeplog نهایت بهره‌برداری را برای تست پیشرانه و عملکرد فنی سیستم‌های مختلف ایمنی و … می‌کند.

2018-bmw-x3-teaser3

در چنین شرایطی سیستم کنترل پایداری دینامیکی (DSC)، کنترل کشش (DTC) ، سیستم  xDrive اختصاصی BMW و… تست می‌شوند. نسل جدید X3 با تغییر و تحولاتی عظیمی مواجه شده و شما شاهد تکامل طراحی نمای بیرونی و محیط داخلی آن خواهید بود. از نظر فنی نسخه جدید X3 کاملا با مدل‌های قبلی متفاوت است. برای ساخت نسخه 2018 این محصول پرطرفدار از پلتفرم CLAR استفاده شده و به منظور کاهش مصرف سوخت و انعطاف‌پذیری بیشتر خودرو، وزن X3 کاهش یافته است. فضای داخلی نسل جدید X3 به لطف شباهتش به مدل X1 کمی بزرگ و جادارتر شده است.

2018-bmw-x3-teaser1

نسل جدید X3 در نسخه‌های مختلفی عرضه خواهد شد و دو نسخه M40i و M40d را می‌توان با پیشرانه‌های دیزلی خریداری کرد. کمپانی BMW نسخه جدیدX3 M  را هم معرفی می‌کند که یک پلاکین هیبریدی بوده و آغاز راه BMW برای ساخت نسخه برقی X3 یا EV X3 تا سال 2020 خواهد بود.

2018-bmw-x3-teaser

آخرین شایعات منتشر شده درباره BMW X3 جدید به ما می‌گوید که قبل از عرضه عمومی این محصول پرطرفدار آلمانی؛ ما در ماه آگوست شاهد رونمایی رسمی از آن در نمایشگاه خودروی فرانکفورت خواهیم بود. نسل جدید BMW X3 در کارخانه‌جات BMW در ایالات‌متحده آمریکا و آفریقای جنوبی یعنی Spartanburg و Plant Rosslyn به تولید خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.