Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فیس‌لیفت فولکس واگن کدی رونمایی شد

هرچه به نمایشگاه فرانکفورت نزدیک‌تر می‌شویم، تب و تاب کمپانی‌ها برای پرده برداری از خودروهای جدیدشان بیش‌تر می‌شود و حالا نوبت فولکس واگن است که پیش‌نمایش فیس‌لیفت کدی را منتشر کند.

از تغییراتی که در ظاهر انجام شده می‌توان از مشکی شدن گلگیر‌ها، ریل سقف، چراغ‌های مه‌شکن جدید، چراغ عقب کدر، رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیمی و سپر‌های جلو و عقب جدید نام برد.

volkswagen-caddy-alltrack-hero

در داخل خودرو،‌ دور فرمان، ترمز دستی و دسته دنده را پوششی چرمی فرا گرفته است. تغییری در سیستم تعلیق به وجود نیامده و همان سیستم قبلی در این فیس‌لیفت نیز دیده می‌شود.

کدی در دو ورژن حمل بار و حمل مسافر به فروش خواهد رسید. در مدل دوم که به پنجره و صندلی مجهز شده، چراغ‌هایی با قاب کرومی، پدال‌های آلومینیمی و کف‌پوش مخصوص نیز قرار گرفته است.

volkswagen-caddy-alltrack-rear

طیف گسترده‌ای از موتورهای توربوشارژی بنزینی و دیزلی در اختیار مشتریان قرار گرفته که آن‌ها می‌توانند ترکیب‌های متفاوتی از موتور و گیربکس را انتخاب کنند.

موتور بنزینی توربوشارژ ۲ لیتری، بسته به انتخاب مدل از ۷۵ تا ۱۵۰ اسب‌ بخار خروجی دارد. همچنین موتورهای ۸۴ اسب بخاری ۱ و ۱.۲ لیتری، یک موتور ۱.۴ لیتری ۱۲۵ اسب بخاری و یک موتور گاز طبیعی ۱.۴ لیتری نیز با قدرت ۱۱۰ اسب‌بخار نیز می‌توانند جز انتخاب‌های مشتریان باشد.

volkswagen-caddy-alltrack-interior

بسته به موتور، گیربکس‌های پنج سرعته و شش سرعته دستی و گیربکس‌های شش و هفت سرعته دو کلاچه اتوماتیک نیز در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد. همچنین سیستم چهار چرخ متحرک نیز می‌تواند گزینه‌ای باشد که در لیست آپشن‌ها تیک زده می‌شود.

همه مدل‌ها سیستم کمکی در سراشیبی‌ها را دارا هستند. همچنین نسخه حمل مسافر مجهز به تهویه هوا، محدود کننده سرعت و یک نمایشگر پنج اینچی رنگی نیز شده است.

فروش فولکس واگن کدی در انتهای سال ۲۰۱۵ آغاز خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.