مکمل بنزین
ماشین سنگیناخبار روز خودروخبرداخلیشرایط فروش

بخشنامه فروش نقدی کشنده قدرتمند امپاور BD500 بهمن دیزل صادر شد!

چندی پیش بود که شرکت بهمن دیزل از کشنده قدرتمند امپاور BD500 رونمایی نمود. این‌طور که شرکت مذکور اعلام نموده، ثبت‌نام نقدی کشنده تک محور BD500 با قیمت قطعی و ظرفیت محدود به صورت اینترنتی از ساعت 10 روز شنبه مورخ 1400/12/14 تا نهایت ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 1400/12/16 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.

بر این اساس، کشنده امپاور BD500 با قیمت 2 میلیارد و 700 میلیون تومان (قیمت کارخانه) بدون احتساب ارزش افزوده به صورت نقدی به فروش خواهد رسید و ثبت‌نام صرفا به صورت اینترنتی بوده و از طریق پرتال جامع ایرانی کار قابل انجام خواهد بود. همچنین با در نظر گرفتن سایر هزینه ها که حدود 250 میلیون تومان می‌شود، قیمت نهایی و مبلغی که مشتری باید به این کشنده پرداخت کند، حدود 2 میلیارد و 950 میلیون تومان خواهد بود.

تحویل این خودروها هم هفته دوم اردیبهشت‌ماه سال 1401 اعلام‌ شده است. لازم به ذکر بوده که این خودرو دارای یک‌سال خدمات رایگان و دو سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی می‌باشد.

در فروش اسفندماه بهمن دیزل هر کد ملی/شناسه ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه می‌باشد و ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت ممنوع بوده و در چنین قراردادهایی شرکت بهمن دیزل دارای حق فسخ می باشد. در این روش ثبت‌نام، حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر به هر شکل و صورتی که باشد، از متقاضی سلب و اسقاط گردیده است و هرگونه واگذاری مغایر این قید علاوه بر بی اعتباری آن، حق فسخ برای شرکت بهمن دیزل ایجاد می کند

لازم به ذکر بوده که در این طرح فروش، شرکت بهمن دیزل کشنده امپاور بی‌دی 500 را تنها با رنگ سفید و سود انصراف 13 درصدی واگذار می نماید.

مشخصات EMPOWER BD500

کشنده امپاور BD500 مجهز به موتور 6 سیلندر خطی است که حدود 11800 سی سی حجم داشته و باتوجه به تزریق مستقیم بودن و مجهز بودن آن به توربوشارژ، توانایی تولید 490 اسب بخار، قدرت و 2300 نیوتن متر، گشتاور را دارد.

از مشخصه های دیگر این کشنده، دارا بودن استاندارد آلایندگی یورو 5 (EEV)، سیستم گیربکس اتوماتیک با امکان تعویض دستی دندهبه همراه ریتاردر، سیستم تعلیق جلو، فنر تخت چند لایه پارابولیک و عقب بادی، ۴ کیسه هوای ایمنی، کلیدهای کنترلی روی غربیلک فرمان، دو تخت خواب، یخچال، سانروف برقی، سیستم کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع، تاخو گراف، رینگ فولادی (9*22.5) و به همراه ترمزهای دیسکی، پنوماتیکی، سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) ومی باشد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا