مکمل بنزین
خبر

نجات معجزه آسا از زیر چرخ‌های یک کامیون 18 چرخ

یک زن جوان پس از این‌که از حادثه وحشتناک تصادف با یک کامیون 18 چرخ جان سالم به در برد در حال سپری کردن مراحل بهبود خود است. به نقل از اکثر خبرگزاری‌ها، گویا هفته گذشته، خودروی این زن توسط یک کامیون 18 چرخ در بروتون آلباما زیر گرفته شد.

این حادثه ناگوار که در هفته گذشته رخ داده بی شک، یکی از بدترین رویدادهایی است که اخیرا شاهد آن بوده‌ایم. گویا خودروی این زن بومی اهل آلباما در زیر چرخهای کامیون 18 چرخی، که چرخ‌هایش در هنگام ترمز گرفتن قفل شده بودند، له شد.

از اخبار منتشره، می‌توان استدلال کرد که راننده این کامیون 18 چرخ سرعت زیادی داشته و خیلی دیر، متوجه ماشین این زن در جلوی کامیون خود شده است. وقتی راننده کامیون، خودروی این دختر را در مقابل خود دید، تصمیم گرفت که به سرعت لاین خود را عوض کند تا به آن برخورد نکند، اما از بدشانسی او، دقیقا در همین لحظه، کامیون شروع به سر خوردن کرد و از کنترل راننده خارج شد.

در این راستا، NBC 15 News گزارش داده که راننده کامیون 18 چرخ، به صحنه تصادف بازگشته و پلیس نیز در حال حاضر، تحقیقات خود را بر روی این حادثه آغاز نموده است.

البته خانواده قربانی هنوز حاضر نشده‌اند در مورد این حادثه با هیچ خبرگزاری مصاحبه کنند، اما پدر قربانی به مردم اطمینان داده که گرچه دخترش از لحاظ جسمی و روحی، تا حد زیادی آسیب دیده است، اما قطعا این مرحله را پشت سر خواهد گذاشت و به سلامت به آغوش خانواده‌اش باز خواهد گشت.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا