مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبر

دو اتفاق مهم و پیش‌ بینی شده در نمایشگاه بین المللی خودروی تهران!

همان‌گونه که از ماه‌ها قبل در رسانه‌های دیداری و شنیداری اعلام شده است، دومین نمایشگاه بین المللی تهران در مورخ 6 لغایت 10 آذرماه در شهر آفتاب برگزار می‌شود. اما حواشی و مسائل پیرامون این نمایشگاه بسیار بیشتر از تصورات عمومی و کارشناسان بوده است و اخباری پیرامون حضور و عدم حضور برخی از برندهای خودرویی در این رویداد به‌گوش می‌رسد.

حال اگر بخواهیم به دو اتفاق مهم و پیش بینی شده در این نمایشگاه اشاره کنیم، می‌بایست دو شرکت کرمان خودرو (نماینده رسمی محصولات هیوندای در ایران) و ایکاپ ( شرکت پژو_ایران خودرو) را در صدر این اخبار قرار دهیم.

 شرکت ایکاپ در این نمایشگاه قصد دارد تا با دو محصول جدید حضور پیدا کند. خبرها و شنیده‌ها حاکی از آن بوده که پژو دو خودرو جدید از سبد محصولاتش به بازار ایران خواهد آورد و برنامه فروش آن‌ها را در کشور بزودی اعلام خواهد کرد.

حال با نگاهی کوتاه به سبد محصولات پژو، احتمال آن می‌رود که ایکاپ پژو 301 فیس لیفت را در تهران رونمایی کند و در کنار آن کراس اوور دیگری مانند 4008 یا 3008 را به نمایشگاه تهران خواهد آورد.

شرکت خودروسازی کرمان موتور نیز بخشی دیگر از این حواشی مهم قبل شروع رسمی نمایشگاه را به خود اختصاص داده است. این شرکت به عنوان نماینده رسمی واردات و تولید هیوندای در ایران، برنامه دارد تا در دومین دوره از نمایشگاه خودرو تهران تنها با برند هیوندای حضور پیدا کند.

این خبر در حالیست که کرمان موتور مونتاژکننده خودروهای چینی در بخشی دیگر از خط تولید خود بوده و محصولات دو برند لیفان و جک را در داخل کشور تولید می‌کند. اما بر خلاف دیگر موارد، در این نمایشگاه، این شرکت خودروساز خصوصی به صورت تک برند و فقط با محصولات هیوندای کره جنوبی حاضر خواهد شد

 حال اگر نگاهی به خودروهای معرفی شده این شرکت برای حضور در نمایشگاه تهران بی‌اندازیم، متوجه آن خواهیم شد که مدل‌هایی همچون هیوندای اکسنت، i10 و i20 به عنوان محصولات مونتاژی کرمان موتور دراین رویداد حضور پیدا می‌کنند و خودروهایی چون توسان، سانتافه، سوناتا فیس لیفت و النترا جدید در جایگاه خودروهای وارداتی برای بازدید علاقمندان و مشتریان احتمالی قرار خواهند گرفت.

 

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا