Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

هیوندای النترا و توسان تولید‌ِ ایران، به‌زودی در خیابان‎های کشور!

به گزارش چرخان، حسن اکبری معاون فروش و بازاریابی کرمان‌موتور در نشست خبری خود گفت: طبق برنامه‌ریزی کرمان‌موتور، به‌زودی هیوندای النترا و توسان در داخل کشور تولید خواهند شد و خیابان‌های کشور به زودی شاهد ورود این‌سری از خودروها خواهند بود.

اکبری افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده در شرکت کرمان‌ موتور، تولید این دو خودرو در نیمه‌اول سال97 عملی خواهد شد.  طبق بررسی‌های صورت‌گرفته با تولید در داخل این‌ دو خودرو می‌توانیم قیمت آنها را تا 25 درصد نسبت به مدل‌های وارداتی کاهش‌دهیم چرا که با تولید داخل شدن خودروها بسیاری از هزینه های واردات کسر شده و محصول ارزان‌تر به دست مشتری خواهد رسید.

معاون فروش و بازاریابی کرمان‌موتور در ادامه گفت: قیمت احتمالی النترا تولید داخل حدود 150میلیون تومان خواهد بود که به‌راحتی می‌توان تفاوت قیمت مدل تولید داخل و وارداتی را محاسبه نمود. همچنین ما با شرکت هیوندا در حال مذاکره هستیم که بتوانیم برای توسان نیز این‌اتفاق بیفتد و طبق پیش‌بینی‌ها به نظر در نیمه اول سال98 می‌توانیم توسان ساخت داخل کشور را در خیابان‌های کشور ببینیم.

اکبری پیرامون سایر محصولات تولید داخل‌شده این‌شرکت گفت: تابحال توانستیم از محصولات هیوندای، دو محصول پرفروش آی ۲۰ و اکسنت را ساخت‌داخل کنیم که درصد تولید داخل این‌دو خودرو حدود 30 درصد است که درحال مذاکره برای افزایش درصد داخلی‌شده این دو خودرو به 50درصد هستیم.

افزایش تعرفه واردات خودروهای خارجی در روزهای اخیر که به 95 درصد رسیده‌است و همچنین افزایش نرخ ارز، رشد تا 61 میلیون تومان را در سانتافه و 55میلیون تومان در خودروی توسان به همراه داشته‌است. از همینجا افزایش نرخ 80 میلیونی را تکذیب می‌کنم و این رقم درست نیست.

هیوندای

اکبری در ادامه گفت: افزایش قیمت‌ها برای مدل‌های 2018 خواهد بود و به هیچ‌وجه این افزایش قیمت‌ها در مدل‌های2017 اعمال نخواهدشد. در مورد هیوندای آی10 نیز باید بگویم که به دلیل عدم‌تمایل برای تولیدداخل کردن این خودرو، نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام نکردیم و عدم کسب استانداردهای لازم نیز به‌همین دلیل است.

حسن اکبری در ادامه نشست خبری، از برنامه این شرکت برای واردکردن آزرا و آی‌سی به ایران گفت: ما با شرکت هیوندای مذاکرات زیادی داشتیم و داریم تا بتوانیم آنها را راضی به سرمایه‌گذاری در ایران بکنیم. به‌زودی و باتوجه به برنامه‌ریزی های مشترکمان با هیوندای، آزرا و آی‌سی در آینده‌ای نزدیک وارد ایران خواهدشد. همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته سال آینده می‌توانیم جی4 و اس7 را نیز در داخل‌کشور تولید کنیم و این خودروها را داخلی کنیم

هیوندای

 

معاون فروش و بازاریابی کرمان‌موتور در پایان این نشست‌خبری، خبر خوبی از همکاری هیوندای و این شرکت داد وگفت: ما به‌شدت به دنبال این‌هستیم که بتوانیم با سرمایه‌گذاری هیوندای، محصولات این شرکت معتبر را از مبدا ایران به سایر کشورها صادرکنیم و این اتفاق بزرگی است.

4 دیدگاه
  1. عبدالرضا می گوید

    سلام.خدایی با چه رویی قیمت ۱۵۰میلیونی میدید وبا افتخار فکر میکنی که به مردم دارید خدمت میکنیدبه امید روزی که وجدان خفته شمابیدار بشه البته بعیدمیدونم..

    1. ذاکری می گوید

      سلام عبدالرضای عزیز ممنون از اینکه در چرخان هستی و نظرت رو در مورد مطالب میگی.
      بازهم منتظر دیدگاهت در چرخان هستیم

  2. رويا می گوید

    اشتباه نکنم قیمت سراتو با النترا وقتی امدن توی ایران یکی بود چرا سراتو داخل ١٠٠ تومان هست این ١۵٠!؟

    1. ذاکری می گوید

      سلام رویا عزیز
      بیشتر توضیح میدی؟
      متوجه نکته جالبی که گفتید نشدیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.