Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

ماهیگیری کیا از آب گل آلود بازار خودرو؛ مسئولین در خواب زمستانی!

به گزارش چرخان، شرکت‌های وارد کننده خودروهای خارجی از نبود نظارت بر بازار این خودروها استفاده یا بهتر بگوییم سو استفاده کرده‌اند و این محیط را به یک بازار سیاهی بدل کرده‌اند که هر خبری از این بازار می‌تواند ممکن باشد و قابل باور! حتی اگر خبر، خبر گران شدن بی حساب و کتاب 60 میلیون تومانی محصولات کیا نسبت به ماه قبل باشد.

طبق بررسی‌های صورت گرفته در بازار خودرو، شرکت اطلس خودرو  نمایندگی واردات محصولات شرکت کیا در دو ماه اخیر 3 بار قیمت محصولات خود را افزایش داده است! بله درست خواندید طی 2 ماه 3 بار افزایش قیمت رخ داده که به راحتی و بدون مشکل انجام شده است. از آنجاییکه مشتریان این برند معتبر بین المللی افراد سطح بالای جامعه هستند این تغییرات قیمت برایشان مهم نبوده و اعتراضی هم نمی‌کنند ولی آیا این عدم توجه، دلیل موجهی است که مسئولین امر نظارتهای لازم را انجام ندهند تا این شرکتها نتوانند قشر ضعیف تر جامعه را از بهره‌گیری خودروهای ایمن و استاندارد محروم کنند؟

البته ناگفته پیداست که افزایش تعرفه واردات و افزایش نرخ ارز بر هیچ کس پوشیده نیست ولی چرا باید اطلس خودرو بر خلاف سایر شرکتهای واردکننده که یکبار افزایش قیمت داده‌اند، سه بار افزایش قیمت داشته باشد؟

شرکت اطلس خودرو در اقدام عجیب خود قیمت سورنتو را بیش از 55 میلیون تومان افزایش داده است! اسپورتیج که یکی از محصولات پرطرفدار کیا در ایران است با افزایش 66 میلیون تومانی روبرو شده و اپتیما نیز افزایش قیمت حدود 40 میلیون تومانی را شامل شده است!

کارنز 2017 نیز از دیگر محصولات گران شده کیا در ایران است. این خودرو نیز با 60 میلیون تومان افزایش قیمت یکی از رکورداران افزایش قیمت محصولات کیا در کشور است. بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد سراتو با 41 میلیون افزایش قیمت و پیکانتو با 19 میلیون تومان افزایش قیمت از دیگر اقدامات غیرقانونی اطلس خودرو است.

در ادامه می‌توانید لیست کامل قیمت خودروهای برند کیا در آبان و آذر را ببینید و به تفاوت قیمتی آنها پی ببرید.

قیمت کیا

 

2 دیدگاه
  1. مهدی درکی می گوید

    واقعا قیمت نجومی و افزایش نوری قیمت خودروها و متوقف نشدن این روند باعث تاسفه..

    1. ذاکری می گوید

      سلام مهدی جان
      بله متاسفانه امیدواریم مسئولین این اطلاع رسانی رو ببینند و پیگیری کنند.
      ممنون از اینکه در چرخان و در کنارمون هستی.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.