مکمل بنزین
گوناگونخبر

مرسدس A-Class 2019؛ طرحی نزدیک به واقعیت!

شرکت مطرح و اصیل مرسدس بنز آلمان همیشه حرفی برای گفتن داشته است. شرکتی که  با تولید محصولات جذاب و جدیدش نه‌تنها به دنبال کسب رضایت مشتری و ارتقای برند خود بلکه ارتقای صنعت خودروسازی نیز بوده و هست. با ما باشید تا با محصول جدید این شرکت آشنا شوید:

عضو جدید کام پک شرکت مرسدس بنز را که خط تولید آن سال گذشته توسط طرح مفهومی سدان A رونمایی شد می‌توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید. طرح مفهومی که بیشتر توجه طراحان مرسدس بر روی قسمت عقب آن بوده درحالی‌که قسمت جلویی آن نیز به‌صورت کلی ته‌چهره‌ی هاچ بک مرسدس بنز را به نمایش می‌گذارد. هاچ بکی که خود شباهت زیادی به CLS داشته و نام چهره آن را شکارچی (Predator) گذاشته‌اند.

سدان A-Class فضای داخلی بیشتری را نسبت به پسرعموی خود، CLA به سرنشینان ارائه داده و همچنین با سقف بلندتری که نسبت به آن دارد برای راحتی سرنشینان عقب خودرو بسیار بهتر و ایده آل تر شده است. بعلاوه، فضای صندوق‌عقب نیز کمی نسبت به نسل جدید CLA بزرگ‌تر شده و طراحی نسبتاً مشابهی را در این بخش‌ها با خودروی در حال ورود جدید مرسدس بانام AMG GT سدان دارد.

خودرویی که با برچسب قیمتی کمتر از 30,000 دلار و یک گزینه مناسب برای بازار ایالات‌متحده، هدف خود را جذب هرچه بیشتر مخاطبان جوان‌تر قرار داده است. اطلاعاتی که قدرت موتور اطلاعات جانبی آن را برای بازار آمریکای شمالی مشخص کنند هنوز در دسترس نیست اما به‌جرئت می‌توان گفت که هاچبک اروپایی با موتور 1.5 لیتری که توان تولید 116 اسب بخار (85 کیلووات) قدرت و 260 نیوتون متر گشتاور را دارد در آمریکا عرضه نخواهد شد.

در عوض، A-Class سدان که قرار است موتور جدید 2 لیتری که قادر است 224 اسب بخار قدرت (165 کیلووات) و همچنین 350 نیوتون متر گشتاور را تولید کند برای آن بازار پر تقاضا تدارک دیده شود.

تمامی این تعاریف و حرف‌ها برای اشتیاق هواداران خودرو به ورود خودروی جذاب‌تر A35 است که انتظار می‌رود 300 اسب بخار قدرت را تولید کند. خودرویی که قبلاً توسط دوربین‌های عکاسان شکار شده بود و نهایتاً نیز توسط A45 قدرتمند که 400 اسب بخار قدرت را دارد به بازار عرضه خواهد شد.

در ضمن باید گفت که سدان A-Class معمولی در نیمه سال 2018 از راه خواهد رسید. یک نسخه‌ای بافاصله محوری چرخ‌های بلند نیز مختص بازار چین در دستور کار مرسدس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا