مکمل بنزین
خبرداخلی

طرح پیش‌فروش جدید محصولات فولکس‌واگن تیگوان و پاسات + جزئیات احتمالی

به گزارش چرخان، در اوایل دیماه 96 شرکت ماموت خودرو که نماینده رسمی محصولات فولکس‌واگن در ایران بود، اولین طرح فروش فولکس‌واگن تیگوان و پاسات را ارائه کرد که این طرح فروش که به صورت تحویل 30 روزه صورت می‌گرفت، با استقبال متفاوت و عجیبی روبرو شد که حواشی زیادی به همراه داشت.

ماموت خودرو که به صورت محدود اقدام به پیش‌فروش 30 روزه دو محصول پرطرفدار فولکس‌واگن در ایران کرده بود، از عدم استقبال مشتریان خبر داد که این اتفاق طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط دلالانی بود که در روزهای آخر پیش‌فروش، اقدام به خرید اکثریت موجودی این دو خودرو کرده بودند تا بتوانند با به راه‌انداختن بازار سیاه برای این خودروها سود مضاعفی را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: پاسات و تیگوان ملعبه پرسود برای دلالان بازار خودرو؛ ۱۰۰ میلیون بالای قیمت!

 

پس از تحویل دو خودروی ثبت‌نام شده به مشتریان، پیش‌بینی میشد که این خودروها در بازار آزاد با تفاوت قیمتی حدود 20 میلیون تومان فروخته شود ولی با اعلام نرخ این دو خودرو در نمایشگاههای خودرو تهران، تعجب اهالی بازار خودرو برانگیخته شد چرا که حتی قیمت این خودروها تا 100 میلیون تومان به نسبت قیمت ماموت خودرو افزایش یافت و بازار سیاه عجیبی به راه افتاد.

به دلیل این اتفاقات و تقاضای مشتریان واقعی محصولات فولکس واگن در کشور، ماموت خودرو در اطلاعیه‌ای از شروع طرح جدید پیش‌فروش محصولات این برند معتبر بین‌المللی در کشور خبر داد که البته زمان دقیقی برای آن مشخص نشده است.

گمانه زنی‌ها از احتمال آغاز پیش‌فروش فولکس‌واگن تیگوان و پاسات در اواخر اسفند ماه یا اوایل اردیبهشت سال آتی خبر می‌دهند که بستگی به تصمیم مدیران این شرکت دارد. گفتنی است که شنیده‌ها نشان می‌دهد ماموت خودرو در طرح جدید پیش‌فروش، اقدام به اعمال محدودیت‌هایی برای عدم ایجاد مشکلات قبلی، خواهد کرد تا مشتریان واقعی محصولات این شرکت بتوانند اقدام به خرید نمایند.

 

بیشتر بخوانید: خودروهای فولکس واگن تیگوان و پاسات به مشتریان تحویل داده شد + تصاویر

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا