مکمل بنزین
گوناگونبرترین‌ها

کدام برند، بهترین خودروساز سال 2018 است؟

کمپانی‌های متعدد در سراسر جهان، طرفداران خاص خود را دارند اما کدام برند با ساخت برترین‌ خودروها توانسته نظر تعداد بیشتری از طرفداران را جلب کند. شما می‌توانید در این مطلب با برترین خودروسازان سال 2018 آشنا شوید. در محاسبه جایگاه برترین خودروساز دنیا، شرایط مختلف دخیل بوده که مهمترین آن، نظر مالکان خودروها بوده است. حال به‌سراغ 10 شرکت برتر سال 2018 می‌رویم تا با آنها بیشتر آشنا شویم.

  1. تویوتا

تویوتا همیشه خودروهای محبوبی‌ تولید کرده است اما امسال با بررسی 20 خودروی تویوتا توسط کانسومر ریپورتز، امتیاز 72 به کمپانی محبوب ژاپنی اعطا شده است. خودروهای این خودروساز  در تست جاده‌ای، 67 کسب کرده و میزان رضایت مالکان باعث شده تا این برند جایگاهی برتر از دهمی نداشته باشد. این جایگاه می‌تواند برای تویوتا کمی نگران کننده باشد.

  1. هوندا

دیگر خودروساز ژاپنی با امتیاز کلی 73 و نمره تست جاده‌ای 78 جایگاه نهمی را کسب کرده. این امتیاز با بررسی 8 محصول هوندا،  توسط کانسومر ریپورتز و میزان رضایت مشتریان به این کمپانی داده شده که میزان رضایت بیش از حد متوسط اعلام شده است.

  1. تسلا

تولیدکننده خودروهای خاص آمریکایی نیز در این لیست حضور دارد. تست 2 محصول این برند توسط کانسومر ریپورتز باعث شد تا امتیاز 74 به خودروهای این کمپانی اختصاص داده شود و در تست‌های جاده‌ای نیز نمره 88 را دریافت کند.

  1. سوبارو

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که سوبارو در این لیست حضور داشته باشد اما این برند با دریافت امتیاز 83 تست جاده‌ای و نمره کلی 76 جایگاه هفتمی را به خود اختصاص داد و میزان رضایت مشتریان از این برند نیز بیش از حد متوسط بوده است.

  1. کیا

خودروساز قدیمی کره‌ای با عرضه محصولات متنوع توانست جایگاه ششم را کسب کند. با بررسی 8 محصول کیا، امتیاز کلی 76 و امتیاز تست‌های جاده‌ای 87 به این برند داده شد.

  1. پورشه

پورشه بیشترین رتبه از نظر رضایت مالکان را داشته ولی بخش‌هایی مانند قابلیت اطمینان پیش‌بینی شده باعث شد تا رتبه پنجم را کسب کند. امتیاز کلی 77 و امتیاز تست جاده‌ای 88 نتیجه فعالیت پورشه بوده است.

  1. لکسوس

لکسوس ناکامی تویوتا را جبران کرده است و با بررسی 6 محصول این برند بوسیله کانسومر ریپورتز، امتیاز کلی 77 و امتیاز 88 تست‌های جاده‌ای به آن داده شد اما قابلیت اطمینان پیش‌بینی شده و رضایت مالکان باعث شد تا جایگاه چهارم را کسب کند.

  1. ب‌ام‌و

خودروساز محبوب باواریایی با قابلیت اطمینان و رضایت مالکان بالاتر از حد متوسط و امتیاز کلی 79 و همچنین امتیاز تست‌های جاده‌ای  88 جایگاه سوم را کسب کرده است.

  1. آئودی

آئودی توانست با قابلیت اطمینان پیش‌بینی شده و رضایت مالکان بالاتر از بی‌ام‌و این رقیب قدیمی خود را شکست دهد. امتیاز کلی 80 و امتیاز تست‌های جاده‌ای 86 نتیجه تست خودروهای آئودی بوده است.

  1. جنسیس

شاید همه منتظر قرار گرفتن نام مرسدس در این جایگاه بودند اما شرکت تازه تاسیس جنسیس، با کسب رضایت بالای مشتریان توانست جایگاه نخست را کسب کند. 2 مدل خودروهای جنسیس توانستندامتیاز کلی 81 و تست‌های جاده‌ای 89 را کسب کنند.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا