مکمل بنزین
خبرداخلی

خیابان‌های تهران میزبان پژو 207 صندوقدار اتوماتیک شد + تصاویر

به گزارش چرخان، در حالیکه هفته گذشته گروه خودروسازی ایران‌خودرو نسبت به پیش‌فروش پژو 207 صندوقدار اتوماتیک اقدام کرده بود، روز گذشته در خیابان‌های تهران چند خودرو پژو 207 صندوقدار اتوماتیک دیده شد که همگی دارای پلاک ملی بودند و به نظر می‌رسد چند نسخه از این خودرو زودتر از موعد به مشتریان تحویل داده شده است.

این خودرو که به طرز قابل توجهی به پژو 206 صندوقدار شبیه است و در صورتیکه دقت زیادی نشود، حتی با این خودرو اشتباه گرفته می‌شود. از نظر ظاهری همانطور که پژو 206 نسبت به پژو 207 هاچبک تفاوت‌هایی دارد، این خودرو نیز تفاوتهایی با پژو 206 صندوقدار دارد که این تفاوتها در جلوی خودرو به وضوح دیده می‌شود.

پژو 207 صندوقدار با موتور TU5 و قدرت 105 اسب بخار با گشتاور 142 نیوتون متر به بازار عرضه شده است که تفاوت خاصی با نسخه هاچبک نداشته است. استفاده از گیربکس اتوماتیک و همچنین استاندارد آلایندگی یورو 5 از جمله ویژگی‌هایی است که برای این خودرو گفته می‌شود.

این خودرو دارای ویژگی‌ها و آپشن‌های مختلف رفاهی است که از جمله آنها می‌توان به: سیستم مالتی‌مدیا با کیفیت، فرمان برقی، سیستم رهیاب ماهواره‌ای، کروز کنترل، غربیلک فرمان داراي کلیدهای کنترلی، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سنسور دنده عقب، دوربین دید عقب، چراغهای جدید جلو، اسپویلر عقب، چراغ‌های روشنایی در روز و آینه‌های جانبی تاشونده اشاره کرد.

طبق اعلام گروه خودروسازی ایران‌خودرو، قیمت این خودرو 55 میلیون تومان تعیین شده است که در پیش‌فروش هفته گذشته به سرعت ظرفیت تعیین شده آن به پایان رسید که نشان می‌دهد احتمالا بازار پرهیجانی در سال آینده خواهد داشت و دلالان بازار نوسان زیادی را برای آن ایجاد خواهند کرد.

طبق مشاهدات و شنیده‌های ما، در حال حاضر حواله‌های این خودرو با قیمت بالایی خرید و فروش می‌شود و بازار حواله این خودرو از بازار خرید و فروش بسیاری از خوردوها داغ‌تر است.

بیشتر بخوانید: اطلاعات کامل در مورد مشخصات ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک + تصاویر

در ادامه تصاویری از این خودرو در خیابان‌های تهران را مشاهده می‌کنید:

پژو 207 صندوقدار اتوماتیک

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. تو عاقلی تو خوبی هیچکس عقل نداره زبون نداره حرف بزنه فقط تو بلدی آقاجان بدت میاد نخر چرا بقیه رو زیر سوال میبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا