مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه 2019 جنسیس G70 مجهز به گیربکس دستی در نمایشگاه نیویورک معرفی شد

همانطور که می دانید شرکت کره‌ای هیوندای محصولات لوکس خود را تحت برند جنسیس معرفی و روانه بازار می کند. این شرکت به تازگی نسخه 2019 جنسیس G70 را در نمایشگاه خودرو نیویورک به نمایش گذاشته است که نسخه‌ای از آن از گیربکس دستی بهره می برد.

لازم به ذکر است که نسخه پایه این خودرو به جعبه دنده 6 سرعته دستی مجهز است. در این نسخه راننده به موتور 4 سیلندر توربوشارژر دسترسی پیدا می‌کند که قدرت آن به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

در حالی‌که استفاده از موتور 4 سیلندر می‌تواند برای برخی از خریداران ناامیدکننده باشد ولی باید گفت که این موتور قادر به تولید قدرت و گشتاور مناسبی است. موتور مورد استفاده در نمونه پایه جنسیس G70 قدرتی برابر با 252 اسب بخار و گشتاوری برابر با 352 نیوتون متر تولید می‌کند.

اگر راننده خواهان قدرت بیشتری باشد می تواند نمونه دیگر نسخه 2019 جنسیس G70 را خریداری کند. نسخه دیگر این دستگاه به موتور شش سیلندر با حجم 3.3 لیتر مجهز شده که به همراه توربوشارژر دوقلو خود قادر به تولید 365 اسب بخار قدرت و 510 نیوتون متر گشتاور است.

نسخه‌های استاندارد این خودرو به صورت دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود ولی خریدار می‌تواند با پرداخت هزینه اضافه، خودروی خود را به سیستم چهار چرخ متحرک مجهز کند. همانطور که در بالا ذکر شد تنها نسخه چهار سیلندر را می‌توان با جعبه دنده شش سرعته دستی سفارش داد.

نسخه مجهز به موتور 6 سیلندر از گیربکس اتوماتیک 8 سرعته بهره می‌برد که البته می‌توان نسخه 4 سیلندر جنسیس G70 را نیز با این گیربکس خریداری کرد. سیستم کنترل شروع حرکت به صورت استاندارد در این خودرو قرار دارد و در نسخه‌های اتوماتیک این محصول شاهد استفاده از شیفتر پشت فرمان هستیم.

اگر خریدار خواهان هزینه بیشتری باشد می‌تواند این خودرو را با ترمزهای سفارشی تهیه کند. در این نسخه از ترمزهای برمبو به همراه کالیپر مجهز به چهار پیستون برای محور جلو و کالیپر مجهز به دو پیستون برای محور عقب استفاده می‌شود. نسخه 2019 جنسیس G70 از رینگ‌های 19 اینچی بهره می‌برد که جلوه زیبایی را به آن بخشیده است.

در بخش ایمنی این شرکت کره‌ای تجهیزات بسیار مناسبی را برای محصول تولیدی خود در نظر گرفته است.از جمله این تجهیزات می‌توان به سیستم جلوگیری از تصادف در بخش جلویی، سیستم هشدار خروج از خط و سیستم هشدار نقاط کور اشاره کرد.

براساس اعلام سازنده، نسخه 2019 جنسیس G70 از تابستان امسال در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. خریداران این محصول می‌توانند آن را با یکی از 8 رنگ در نظر گرفته شده برای آن سفارش دهند.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا