مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش و قیمت کیا سراتو 2018 اعلام شد

به گزارش چرخان، با آغاز شدن فروردین ماه بسیاری از شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی نسبت به اعلام شرایط فروش جدید محصولات خود اقدام می‌کنند که در بین این شرایط فروش گوناگون و متنوعی که به مشتریان اعلام می‌شود، قیمت محصولات نیز بالا رفته و در جدیدترین اطلاعیه صادر شده توسط اطلس خودرو، قیمت کیا سراتو 2018 اعلام شد که نسبت به اسفند 96 افزایش قیمت داشته و با شرایط جدید به مشتریان عرضه می‌شود.

در اطلاعیه صادر شده توسط اطلس خودرو آمده است که کیا سراتو 2018 با قیمت 206 میلیون و 859 هزار تومان به مشتریان عرضه خواهد شد و آن دسته از مشتریانی که قصد خرید این خودرو را دارند می‌توانند با موعد تحویل 90 روز کاری، نسبت به ثبت نام خرید این خودرو اقدام نمایند.

کیا سراتو 2018

در اطلاعیه صادر شده اطلس خودرو آمده است که ظرفیت این فروش محدود بوده و به محض تکمیل ظرفیت تعیین شده، امکان ثبت نام بسته خواهد شد و به همین دلیل مشتریان می‌بایست هر چه سریعتر نسبت به ثبت خرید خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است در این طرح فروش، تاکنون سود مشارکت و شرایط دیگر این طرح فروش اعلام نشده و مشتریان می‌بایست با مراجعه حضوری به نمایندگی این شرکت، ثبت نام خود را قطعی نمایند.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. آخه کی از این پولا داره تو این وضعیت اقتصادی بیاد بده اینجور خودروها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا