مکمل بنزین
بازارچه

جدیدترین قیمت خودروی لوکس DS7 در ایران اعلام شد (فروردین 97)

به گزارش چرخان، افزایش بی رویه نرخ ارز در کشور باعث شده است که بسیاری از شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی، اجبارا قیمت محصولاتشان را بالا ببرند. شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی خودروهای دی‌اس در ایران در اطلاعیه‌ای از افزایش قیمت DS7 پرچمدار برند دی‌اس در ایران خبر داد.

در اطلاعیه صادر شده توسط این شرکت آمده است که قیمت جدید دو مدل از DS7 که در ایران به عنوان پرچمداران برند دی‌اس شناخته می‎شوند به شرح زیر دچار تغییر شده‌اند:

اولین مدل از این خودرو که DS7 RIVOLI نام دارد با قیمت 475 میلیون تومان از امروز به مشتریان عرضه می‌شود. این خودرو قبل از این با قیمت 395 میلیون تومان به مشتریان عرضه میشد.

دومین مدل از این خودرو که DS7 OPERA نام دارد با قیمت 479 میلیون تومان از امروز به مشتریان فروخته می‌شود. این خودرو قبل از این با قیمت 399 میلیون تومان به مشتریان فروخته میشد.

از شرایط فروش این دو خودرو در این اطلاعیه می‌توان به موعد تحویل 180 روزه اشاره کرد که با قیمت قطعی اعلام شده به مشتریان عرضه می‌شود. به زودی شرایط فروش این خودروها که توسط آرین موتور تابان اعلام شده است، در چرخان منتشر می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا