مکمل بنزین
گوناگونخبر

کیا اسپورتیج 2019 دیده شد

کیاموتورز یکی از محبوب‌ترین SUVهای خود را به تیغ جراحان سپرده و همان‌طور که در تصاویر پیش‌روی خود می‌بینید؛ نسل جدید و مدل 2019 کیا اسپورتیج برای حضوری قدرتمند در بازار جهانی آماده می‌شود. البته به نظر می‌رسد که تصاویر منتشر شده به مدل GT Line کیا اسپورتیج متعلق باشد! دلیل بیان این فرضیه، استفاده از آلیاژهای بزرگ برروی سپر و اگزوزهای دوگانه است. ولی با این وجود باید سطح قضاوت درباره محصول جدید کیاموتورز را کمی پایین آورده و نباید با اطمینان کامل درباره محصولات کیاموتورز صحبت کرد.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که کیا اسپورتیج همانند سایر خودروهای مشهور جهانی در حال توسعه و پیشرفت بوده و ما در خوش بینانه‌ترین حالت ممکن می‌توانیم نگاهی به کیا اسپورتیج 2019 بی‌اندازیم!

در پیشانی این خودرو از جلو پنجره مشهور کیا، موسوم به “tiger nose” استفاده شده است. به نظر می‌رسد که چراغ‌های جلو کیا اسپورتیج از نظر گرافیکی تغییر داشته و شاهد استفاده از چراغ‌های “ice cube” به مانند محصولات کمپانی پورشه هستیم.

همچنین به نظر می‌آید که پلاستیک به کار گرفته شده در سپر و ضربه‌گیرهای بدنه اسپورتیج کمی تغییر داشته و ما شاهد یک نوار افقی عریض در پایین بدنه این خودرو هستیم. علاوه‌براین ظاهرا چراغ‌های مه‌شکن اسپورتیج نیز دست خوش تغییراتی شده است؛ اما به دلیل استتار موجود برروی آن نمی‌توان درباه آنها اظهار نظر کرد.

قسمت عقب کیا اسپورتیج جدید برای ما بسیار جالب توجه است. در این بخش شاهد تغییر گرافیک LEDهای چراغ‌ها هستیم. این موضوع مدل 2019 اسپورتیج را به یک خودروی مدرن و امروزی تبدیل کرده و تغییرات سپر و استفاده از نوارهای کرومی متعدد به زیبایی آن کمک می‌کند.

در محیط داخلی کیا اسپورتیج 2019 شاهد تغییرات چشمگیری نیستیم و به نظر می‌رسد که کیا اسپورتیج جدید سیستم هوشمند نسخه جدید مدل Ceed را ندارد. این خودرو در نیمه دوم سال جاری میلادی وارد بازارهای جهانی شده و ظاهرا برای بهبود استانداردهای آلایندگی این محصول هیجان انگیز، از تکنولوژی‌های هیبریدی با توان 48 ولت استفاده شده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اینکه ظاهرا دوروبر کارخونه پورشه دیده شده چراغای عقبشم که خیلی شبیه پورشه ماکانه
    نکنه پورشه هست؟؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا