مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات ایران‌خودرو در اردیبهشت 97 اعلام شد

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که در اطلاعیه دیگری از شرایط پیش فروش فیروزه‌ای خود برای اردیبهشت 97 رونمایی کرده بود، در اطلاعیه دیگری از شرایط پیش فروش محصولات به صورت اختصاصی برای هر خودرو خبر داد که در این طرح پیش فروش همانند طرح فیروزه‌ای، تخفیف خرید محصول ایرانی نیز وجود دارد و مشتری می‌تواند با توجه به شرایط ارائه شده از محصولات متنوع این گروه خودروسازی استفاده نماید.

محصولات ایران‌خودرو

به گزارش چرخان، در اطلاعیه فروش منتشر شده توسط ایران‌خودرو آمده است که سود مشارکت تعیین شده در این طرح 18 درصد بوده و آن دسته از مشتریانی که قصد انصراف دارند می‌توانند از سود 15 درصدی برای سپرده خود استفاده کنند. در این طرح پیش فروش از 200 تا 800 هزار تومان تخفیف خرید محصول ایرانی نیز در نظر گرفته شده است که به ترتیب برای خودروهای پژوپارس TU5 و رانا ال‌ایکس بوده و دیگر خودروهای موجود در طرح پیش فروش ایران‌خودرو نیز شامل این تخفیف متناسب با نوع خودرو می‌شوند.

خودروهای ارائه شده در این طرح پیش فروش عبارتند از:

1- پژو 206 در سه مدل تیپ2، تیپ 5 و صندوقدار که به ترتیب به پیش پرداخت 16، 18 و 19 میلیون تومانی برای ثبت نام نیاز دارند.

2- پژو 207 دستی با 20 میلیون تومان قابل ثبت نام است.

3- پژو 405 جی‌ال‌ایکس و اس‌ال‌ایکس که هر دو در مدل بنزینی به مشتریان فروخته می‌شوند. به ترتیب 15 و 16 میلیون تومان برای ثبت نام این دو خودرو لازم است.

4- سمند در انواع بنزینی و دوگانه سوز و سمند سورن که به ترتیب 16،15 و 18 میلیون تومان برای پیش خرید این محصولات باید پرداخت شود.

5- پژو پارس در دو مدل TU5 و پژو پارس سال که با نقدینگی 19 و 18 میلیون تومان قابل ثبت نام است.

6- دنا با تریم مشکی و تریم دو رنگ که هر دو با پیش پرداخت 22 میلیون تومان قابل ثبت نام است.

7- رانا ال‌ایکس با پیش پرداخت 16 میلیون تومان توسط ایران‌خودرو به فروش می‌رسد.

8- دانگ فنگ اچ30 کراس نیز همانند دنا با پیش پرداخت 22 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود.

موعد تحویل خودروها نیز متناسب با نوع خودرو از شهریور 97 تا دی 97 تعیین شده است که بنا بر موعد تحویل انتخاب شده، مشتری می‌بایست نقدینگی متناسب با آن را به گروه خودروسازی ایران‌خودرو پرداخت نماید.

خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو

از دیگر شرایط ارائه شده در بخشنامه جدید ایران‌خودرو پیش فروش محصولات این شرکت به صورت خانواده است که مشتری می‌تواند از بین 3 خانواده محصولات 405، پارس و دنا خرید خود را انجام داده که در این صورت هدیه مشارکت در تولید نیز به وی تعلق خواهد گرفت.

در طرح پیش فروش خانواده ایران‌خودرو برای گروه 405 می‌بایست مبلغ 15 میلیون و 500 هزار تومان پرداخت شود. گروه خانواده پارس با نقدینگی 17 میلیون و پانصد هزار تومان قابل ثبت نام است و گروه دنا نیز نیازمند پرداخت 22 میلیون تومان به حساب ایران‌خودرو است تا ثبت نام مشتری قطعی شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا