مکمل بنزین
بازارچه

به‌روزترین قیمت محصولات کرمان موتور در بازار تهران و کارخانه (نیمه اول تیر 97)

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی کرمان که با برند کرمان موتور خود در بین مردم شناخته می‌شود، این روزها به دلیل عدم تحویل قطعات النترا دچار مشکل شده و در وضعیت بحرانی قرار دارد، در بازار خودروهای خود شاهد نوساناتی است که همانند سایپا و ایران‌خودرو به دلیل عدم تعادل عرضه و تقاضا است. در ادامه به بررسی قیمت محصولات این شرکت در بازار تهران و تعرفه اصلی این شرکت می‌پردازیم.

 

 

قیمت رسمی و شرکتی لیفان X60 – اتوماتیک: 97 میلیون و 500 هزار تومان / قیمت این خودرو در بازار تهران: 92 میلیون تومان / فاصله قیمت بازار و کارخانه جالب توجه است!

قیمت رسمی و شرکتی لیفان 820: صد و نه میلیون و 900 هزار تومان / قیمت این خودرو در بازار تهران: 158 میلیون تومان / افزایش قیمت شدید این خودرو نسبت به خرداد ماه!

جک اس 3

قیمت رسمی و شرکتی جک S3 اتوماتیک: 86 میلیون و 900 هزار تومان / قیمت این خودرو در بازار تهران: 96 میلیون و 100 هزار تومان / این خودرو نیز افزایش قیمت شدیدی نسبت به ماه قبل داشته است.

جک S5 اتوماتیک

قیمت رسمی و شرکتی جک S5 اتوماتیک: 123 میلیون و 500 هزار تومان / قیمت این خودرو در بازار تهران: 161 میلیون تومان / این خودرو نیز نسبت به ماه قبل چیزی در حدود 15 میلیون تومان گران شده است.

هیوندای I20

قیمت رسمی و شرکتی هیوندای I20: صد و 15 میلیون تومان / قیمت این خودرو در بازار تهران: 174 میلیون تومان / این خودرو نیز چیزی در حدود 20 میلیون تومان نسبت به ماه گذشته افزایش قیمت داشته است.

هیوندای اکسنت کرمان موتور

قیمت رسمی و شرکتی هیوندای اکسنت: 114 میلیون و 900 هزار تومان / قیمت این خودرو در بازار تهران: 162 میلیون تومان / این خودروی کرمان موتور نیز با افزایش قیمت 15 میلیون تومانی روبرو شده است.

هیوندای النترا وارداتی 2018
هیوندای النترا

قیمت رسمی و شرکتی هیوندای النترا 2.0: 204 میلیون و 500 هزار تومان / قیمت این خودرو در بازار تهران: 305 میلیون تومان / این خودروی پر سر و صدا نیز چیزی در حدود 70 میلیون تومان نسبت به ماه گذشته گران‎‌تر شده است.

هیوندای سوناتا

قیمت رسمی و شرکتی هیوندای سوناتا LF: دویست و چهل و هشت میلیون تومان / قیمت این خودرو در بازار تهران: 375 میلیون تومان / این خودرو نسبت به ماه گذشته دقیقا 50 میلیون تومان گران شده است!

پرفروش
هیوندای توسان کرمان موتور

قیمت رسمی و شرکتی هیوندای توسان TL: دویست و هفتاد و هشت میلیون تومان / قیمت این خودرو در بازار تهران: 435 میلیون تومان / این خودروی کرمان موتور نیز چیزی در حدود 70 میلیون تومان گران شده است.

هیوندای سانتافه

قیمت رسمی و شرکتی هیوندای سانتافه DM: سیصد و 57 میلیون تومان / قیمت این خودرو در بازار تهران: 510 میلیون تومان / این خودرو نیز چیزی در حدود 80 میلیون تومان نسبت به ماه گذشته گران شده است که حتی گمانه زنی‌هایی برای افزایش قیمت بیشتر این خودرو وجود دارد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا