مکمل بنزین
گوناگونخبر

همکاری رنو با باشگاه پاری سن ژرمن

به نظر می‌رسد بعد از قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸، اکثر برندهای مشهور در جهان به دنبال بستن قراردادهای همکاری با با باشگاه‌های مختلف فرانسوی هستند. به تازگی نیز رنو با باشگاه پاری سن جرمن به طور رسمی برای سه فصل بازیهای فرانسه همکاری خواهد کرد.

این دو برند می‌توانند در سطح وسیع جهانی تبلیغات گسترده‌ای داشته باشند که اسپانسر بودن رنو برای باشگاه پاری سن جرمن می‌تواند نشان دهنده قدرت فرانسویان باشد. حدود ۶۰ میلیون فالوور در شبکه‌های اجتماعی باشگاه پاری سن جرمن را دنبال می‌کنند که این رقم می‌تواند کمک بزرگی به نتیجه تبلیغات رنو در سراسر جهان باشد.

فیلیپ بروس، یکی از هیئت مدیره رنو در مصاحبه خبری خود اعلام کرد که این گروه خودروسازی بسیار خوشحال هست که همکاری خود را با باشگاه پاری سن ژرمن شروع کرده است که این همکاری می‌تواند موقعیت‌های زیادی از نظر فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان هم در فرانسه و هم در سطح بین‌المللی را به همراه داشته باشد. از سوی دیگر رئیس باشگاه PSG، مارک آرمسترانگ، در این مصاحبه خود همکاری با کارخانه خودروسازی رنو را باعث افتخار دانسته و از این فصل شروع به اجرای برنامه تعیین شده را خواهند کرد.

از آنجاییکه روی پیراهن بازیکنان پاریس سن ژرمن برند هواپیمایی امارات چاپ شده، به نظر احتمال قرار دادن لوگوی رنو بر روی پیراهن‌های بازیکنان خیلی کم است. در نتیجه می‌توان گفت احتمال اسپانسری مشابه بین گروه خودروسازی فیات کرایسلر و یوونتوس زیاد قوی نیست.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا