مکمل بنزین
گوناگونخبر

رتبه دوم و سوم پیشرفت برند کمپانی BYD و هاوال در خودروسازی جهان

کمپانی BYD از جمله شرکت‌های خودروسازی است که در کشور ما نیز دارای طرفدارانی است و به تازگی یکی از شرکت‌های خودروساز به مونتاژ محصولات این برند در کشورمان روی آورده است ولی آمار نشان می‌دهد که این برند خودروساز توانسته در رده بندی بهترین پیشرفت‌ در ارزش برند، رتبه دوم را از آن خود کرده و یک آمار درخشانی را به جا بگذارد که امیدها را برای آینده این برند بیشتر کرده است.

به گزارش چرخان، هر ساله آمارهای مختلفی از سوی موسسات تحلیل برند در اروپا لیست‌هایی منتشر می‌شود که ارزش برندهای خودروسازی مختلف را اعلام می‌کنند. از جمله مهم‌ترین موسساتی که لیست معتبری را منتشر می‌کند و بسیاری از شرکت‌های صنعتی دنیا به آمارهای این موسسه توجه ویژه دارند، موسسه “برند فایننس” است.

این موسسه تحلیل و ارزیابی برند در 20 شهر بزرگ جهان حضور دارد و آمارهای بسیار دقیقی را ارائه می‌کند که آمار سال جاری این موسسه حاصل از بررسی بیش از 3500 برند در دنیا بوده است و هر برند بسته به فعالیتی که می‌کند جایگاه ویژه‌ای را گرفته و در لیست مخصوص خود رتبه بندی شده است.

رشد 211 درصدی ارزش برند کمپانی BYD از جمله اتفاقات بزرگی است که در این آمار گزارش شده است و بعد از این شرکت نیز حضور هاوال که به تازگی وارد بازار ایران شده است، از جمله نکات قابل توجه این لیست است. استون مارتین اولین برندی است که توانسته با رشد خیره کننده 268 درصدی بالاتر از همه برندهای دنیا قرار بگیرد.

از دیگر نکات موجود در این رتبه بندی ارزش گذاری 3.4 میلیارد دلاری ارزش برند کمپانی BYD است که قطعا یک عدد بسیار خارق‌العاده برای صاحبان سهام این شرکت محسوب می‌گردد. نکته عجیب‌تر این لیست ارزش گذاری کمتر برندهایی همچون بنتلی، لامبورگینی، کادیلاک، مکلارن و مازراتی در این لیست است که پایین‌تر از کمپانی BYD و هاوال قرار گرفته‌اند.

در این رده بندی برندهایی همچون اپل نیز حضور دارند که نه تنها رشدی در ارزش برند خود نداشته‌اند، بلکه کاهش 68 درصدی ارزش برند را نیز تجربه کرده‌اند. پایین‌ترین نرخ رشد ارزش برند نیز متعلق به برند لند روور است که با رشد 64 درصدی توانسته در بین 3500 برند ارزیابی شده به عنوان برند برتر شناخته شود.

شرکت هاوال نیز در بین برندهای معتبر توانسته با رشد 124 درصدی در بین سه برند با رشد بالا قرار بگیرد و دیگر برندهای حاضر در لیست را پشت سر بگذارد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا