مکمل بنزین
خبرداخلی

چگونگی ترخیص خودروهای توقیفی توسط پلیس اعلام شد

خودروهای توقیفی در تهران به یکی از معضلات بزرگ برای پلیس تبدیل شده و روزانه صدها مورد از این خودروها روانه پارکینگ‌های این نهاد نظامی می‌شوند ولی رئیس پلیس پایتخت در گفتگویی اعلام کرد که به زودی شرایط و تسهیلاتی برای ترخیص این خودروها ارایه خواهند داد تا مردم بتوانند هر چه سریع‌تر خودروهای خود را تحویل بگیرند.

به گزارش چرخان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در مصاحبه‌ای پیرامون خودروهای توقیفی در پایتخت گفت: در حال حاضر صدها خودرو و موتور سیکلت دارای بیش از یک میلیون تومان جریمه وجود دارند که در پارکینگ‌های نیروی انتظامی متوقف شده‌اند.

خودروهای توقیفیرئیس پلیس پایتخت گفت: ما به مناسبت دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر به تمامی همکارانمان پیرامون خودروها و موتورسیکلت‌های دارای بیش از یک میلیون تومان جریمه تذکر داده‌ایم تا با اغماض بیشتری با آنها برخورد شود و مساعدت‌های لازم برای ترخیص خودروهای توقیفی انجام گردد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر و با توجه به طرح دهه ولایت توانستیم مساعدت لازم برای ترخیص بیش از 2800 خودرو و موتور سیکلت با جریمه بالای یک میلیون را تومان انجام داده و با باقی مردم نیز این مساعدت انجام خواهد شد. مردم در این طرح می‌توانند از تخفیف در جرایم و اعتراض به جرایم بهره‌مند شوند و در صورت استقبال نیز قابلیت تمدید وجود خواهد داشت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا