مکمل بنزین
خبرداخلی

قیمت بروز پراید به 45 میلیون تومان می‌رسد شاید هم بیشتر!

قیمت بروز پراید این روزها مهم‌ترین خبری است که در رسانه‌های مختلف دیده می‌شود و مهم‌ترین مطلبی است که در سایت‌های مختلف منتشر می‌شود. این محصول گروه خودروسازی سایپا حالا به قدری گران شده است که دیگر قیمت پراید 100 میلیون تومانی در سال‌های آینده نیز دور از دسترس نیست ولی ارزانی مقطعی این روزها به گفته کارشناسان گذراست و باید بازار به قیمت 45 میلیون تومان عادت نماید!

به گزارش چرخان، یکی از کارشناسان بازار خودرو پیرامون وضعیت فعلی بازار و همچنین قیمت خودرو در روزهای آتی می‌گوید: ارزان شدن 11 میلیون تومانی پراید در بازار مقطعی بوده و به نظر من قیمت بروز پراید چیزی در حدود 45 میلیون تومان است و ارزانی فعلی مقطعی بوده و با اتمام پیش فروش سایپا این قیمتی است که در بازار خواهیم دید.

وی در ادامه افزود: ارزان کردن پراید به صورت مقطعی درست نبوده و این ارزانی پایدار نیست و باید مشکلات به صورت زیرساختی حل شود. حل مشکل در زمان فعلی زیرساختی نیست و صرفا مسکنی است که به صنعت خودرو تزریق شده است. ما در بحث قیمت گذاری کالا چه در بخش خوراکی چه در صنعت خودرو با ضعف مدیریت روبرو هستیم و مدیریت خوبی روی آن نمی‌شود. ما باید منطقی باشیم و از خودمان سوال کنیم که چرا قیمت پراید به مرز 45 میلیون تومان رسید؟

وی در ادامه با اشاره به نحوه گران شدن و دلایل آن گفت: با گران شدن یکباره قیمت خودرو در کشورمان به نظر می‌رسد که این اتفاق به دلیل همه شرایطی است که در صنعت خودرو شاهد آن هستیم و بازار در حال آماده کردن مردم برای تثبیت این قیمت‌هاست تا جو روانی را برای پذیرفتن این قیمت‌ها آماده نماید.

این کارشناس خودرو می‌گوید: ارزان شدن نرخ پراید آن هم به میزان 11 میلیون تومان خبر خوبی نیست چرا که این نشان دهنده عدم مدیریت و ضعف در آن است که باعث می‌شود نوسان‌های این‌گونه را کنترل نکند. معتقد هستم که در روزهای آینده باید شاهد بازگشت قیمت 45 میلیون تومانی برای پراید باشیم و قیمت بروز پراید به صورت واقعی همین عدد است.

این کارشناس خودرو در مورد واقعی بودن قیمت 45 میلیون تومانی برای پراید و تعداد معاملات آن گفت: اینکه گفته می‌شود خریداری برای پراید 45 میلیون تومانی وجود نداشت درست نیست چرا که در صورت عدم وجود خریدار برای این قیمت طبیعتا قیمت نیز افزایش نمی‌یافت. با وجود بالا بودن این قیمت برای پراید اما معاملاتی نیز در آن صورت گرفت و باید به زودی این قیمت را در بازار برای پراید بپذیریم.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا