Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جزئیات بیشتر از طرح فروش ایران‌خودرو که باید بدانید ( شهریور 97)

طرح فروش ایران‌خودرو پس از طرح فروش سایپا و تمام حواشی مربوط به آن که قطعا در ریز جزئیات آن هستید به زودی شروع می‌شود و به نظر می‌رسد که این طرح فروش همراه با شگفتی‌های جالبی باشد که به دلیل شرایط خاص بازار خودرو بوده و از جمله شرایطی که به نظر می‌رسد قطعی شده این است که ثبت نام کنندگان طرح فروش سایپا امکان حضور در طرح فروش ایران‌خودرو را نخواهند داشت.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو این روزها به سختی در حال تلاش برای عرضه طرح فروشی است که همه مردم منتظر شروع آن هستند و با توجه به قول و قرارهایی که پیرامون آن داده شده و از عرضه کوتاه مدت این خودروها گفته شده است، توقعات زیادی برای آن وجود دارد.

افزایش قیمت خودرواین طرح فروش که طبق مشخصات قبلی با 25 هزار خودرو آغاز خواهد شد و به نظر می‌رسد که 6 میلیون تقاضای موجود در طرح سایپا به سمت این فروش جدید خواهند رفت که به نظر می‌بایست قبل از اینکه شایعات و شبهه‌های مختلف پیرامون آن ایجاد شود، نهادهای نظارتی قبل از وقوع این شبهات وارد عمل شوند و همه چیز را به صورت شفاف عملیاتی کنند.

قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مصاحبه‌ای پیرامون این شرایط فروش گفت: گروه خودروسازی سایپا 50 هزار خودرو به مشتریان عرضه کرده و ثبت نام آن به اتمام رسیده است و به همین ترتیب ایران‌خودرو نیز چیزی در حدود 25 هزار دستگاه خودرو ثبت نام خواهد کرد که این تعداد خودرو به دلیل نبود قطعه در انبارهای این شرکت‌ها مانده بود و بسیاری از این خودروها با تامین قطعات صورت گرفته به بازار عرضه می‌شوند.

وی در ادامه گفت: یکی از مشکلات اساسی خودروسازان در زمینه تولید خودرو این بود که بسیاری از قطعات موردنیازشان در گمرک باقی مانده بود و به همین دلیل طبق هماهنگی‌های انجام گرفته با گمرک توسط رئیس کمیسیون صنایع این مشکل حل شده و تامین قطعات خودروسازان انجام شده است که منجر به عرضه خودرو به مردم گشته است.

همچنین از دیگر شرایط این طرح فروش می‌توان گفت که طبق هماهنگی‌های صورت گرفته اطلاعات مربوط به مشتریان سایپا به ایران‌خودرو داه شده تا از ثبت نام دوباره آنها در طرح فروش ایران‌خودرو جلوگیری شود که قطعا در جلوگیری از دلالی‌ها موثر خواهد بود.

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودرواین طرح فروش در حالی انجام خواهد شد که مشتریان می‌بایست سن بالای 18 سال داشته باشند و سابقه خرید 18 ماه گذشته از این شرکت را نداشته باشد.

1 نظر
  1. سمند سوار اهوازی می گوید

    یه مورد دیگری که میبایست به موارد بالا اضاف شود
    تا پایان دوره ی گارانتی خودرو خودرو در رهن شرکت میماند و اجازه ی تعویض پلاک و خرید و فروش ندارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.