مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر گرافیکی از خودروی M3 2020 قدرتمند!

تصویر گرافیکی (Render) که به‌تازگی از خودروی جدید سری سه بی ام و منتشرشده است، نشان از یک طراحی به‌غایت زیبا و اصیل را با خود به همراه دارد.

اگرچه باوجود رونمایی سری 3 جدید سدان بی ام و در نمایشگاه پاریس 2018، جای تعجب و شگفتی زیادی از یک تصویر گرافیکی جدید برای نسل آتی این خودرو نباشد اما جای هیچ‌گونه تعجبی نیست که M3 اصیل و خوش‌چهره آلمانی که در این تصاویر گرافیکی نمود پیداکرده است، یک خودروی زیبا و ارزشمند برای آینده این شرکت باواریایی است.

با دیده شدن خودروی M340i به‌علاوه سری سوم معمولی این شرکت، که با تعداد زیادی از فناوری‌های روز دنیا مجهز شده‌اند، تصور طراحی یک خودروی جدید از سری سوم بی ام و بانام M3 که در آینده، خود را به رخ رقیبان خواهد کشید، کار چندان دشواری نخواهد بود. تصویر گرافیکی که از این خودرو منتشرشده است، نشان از یک خودروی سدان جدید با ظاهری اسپورت و سقفی از جنس فیبر کربن و همچنین مزین شده بارنگی است که در خودروهای سری M مشهود بوده و هستند.

باوجود چنین ظاهری و همچنین استفاده از فناوری فیبر کربن، بدون شک می‌توان،M3 را یک خودروی اصیل با طراحی منحصربه‌فرد آلمانی دانست.

همچنین، طبق شایعات، شاسی بلندهای X3 M و X4 M که هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده‌اند نیز، با استفاده از بسته‌های جدیدی که همراه آن‌ها ارائه خواهد شد، توانایی تولید قدرتی بیش از 500 اسب بخار را خواهند داشت. دلیل آن‌هم این است که این 3 خودروی جدید، از یک موتور یکسان 3 لیتری 6 سیلندر خطی که از فناوری توربو دوقلو (Twin-Turbo) استفاده می‌کند، بهره خواهند برد.

موتوری که نسخه تکامل‌یافته موتور فعلی S55 بوده و بانام S58، چیزی حدود 450 اسب بخار قدرت را به زیر پای راننده خود منتقل می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا