مکمل بنزین
گوناگونخبر

حراج فولکس بیتل مدل 1964 با تنها 35 کیلومتر کارکرد!

خودروهای کلاسیک و متنوعی که در سراسر دنیا یادآور میراث گران‌بهای شرکت‌های خودروسازی هستند، هرروزه در حراجی‌ها باقیمت‌های بالایی به فروش می‌روند.

دراین‌بین، یک خودروی کوچکی که از سرزمین صنعت یعنی آلمان سر برآورده و خود را بانام فولکس‌واگن بیتل (سوسک) به مشتریان عرضه کرده، نیز به چشم می‌خورد. خودرویی که بدون شک، در کنار خودروهای جذابی مانند فورد موستانگ و پورشه 911، از نمادین‌ترین خودروهای تاریخ صنعت خودروسازی جهان هستند.

بیتل با تاریخ 70 ساله خود توانسته از جنگ جهانی دوم به این‌طرف، به کشورهای زیادی راه پیداکرده و برای خود و برند فولکس‌واگن، اصالت و آبروی فزاینده‌ای را کسب کند. آبرویی که می‌تواند در اوایل قرن بیست و یکم و در سال 2018 میلادی، این خودروی کلاسیک متعلق به سال 1964 را به حراج بگذارد.

قیمتی که برای این بیتل که چیزی بیش از نیم‌قرن از عمرش می‌گذرد تعیین‌شده، چیزی حدود یک‌میلیون دلار بوده (بهتر است برای مقایسه بدانید که قیمت لامبورگینی اونتادور S رودستر حدود 463,000 دلار است) که قیمتی بسیار بالا محسوب می‌شود.

این بیتل کلاسیک که 54 سال از عمرش می‌گذرد تاکنون گذرش به تعمیرگاه نیفتاده و تنها 35 کیلومتر (22 مایل) راه را پیموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا