مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط پیش فروش جک S5 و S3 کرمان موتور (مهر 97)

پس از ایران‌خودرو و سایپا که در طرح‌های مختلف اقدام به پیش فروش محصولات خود نمودند و توانستند بیش از 300 هزار خودرو را در بازه زمانی 3 تا 18 ماه پیش فروش کنند، حالا کرمان موتور وارد گود شده و با پیش فروش دو محصول پرطرفدار خود یعنی جک S5 و S3 نیاز مشتریان و متقاضیان خود را پاس دهد. این شرایط پیش فروش محدود بوده و از امروز آغاز شده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور که از زیر مجموعه‌های گروه خودرسازی کرمان محسوب می‌شود، در اطلاعیه‌ای از شروع پیش فروش دو محصول پرطرفدار خود یعنی جک S5 و S3 خبر داد که مشتریان می‌توانند با تسهیلات و شرایط اعمال شده توسط این شرکت اقدام به ثبت سفارش نمایند.

موعد تحویل این خودروها برای جک اس 3 در سال جاری بوده و اس 5 نیز در خردادماه سال آینده به مشتریان تحویل داده می‌شود بدیهی است با توجه به عدم مشخص بودن قیمت قطعی خودروها، قیمت تمام شده این خودروها به قیمت روز کارخانه خواهد بود.

گفتنی است که ظرفیت تعیین شده برای این طرح پیش فروش محدود بوده و صرفا متقاضیانی که اقدام به واریز پیش پرداخت کرده باشند در لیست ثبت نامی‌های این خودرو قرار خواهند گرفت.

شرایط فروش جک S3 حجم موتور 1600 سی سی AT

مشتری برای ثبت نام در این طرح می‌بایست مبلغ 80 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت کرمان موتور واریز نماید. مشتری در این طرح از سود مشارکت 18 درصدی بهره‌مند شده و در صورت انصراف نیز به پرداختی او 13 درصد سود تعلق خواهد گرفت.

جریمه تاخیر در تحویل خودرو نیز 2.5 درصد ماهانه تعیین شده و مدل خودرو نیز 1397 خواهد بود. خودرو در دی ماه سال جاری به مشتری تحویل داده خواهد شد و کلیه هزینه‌های قانونی به قیمت قطعی خودرو افزوده خواهد شد.

شرایط فروش جک S5 حجم موتور 2000 سی سی AT

مشتری برای ثبت نام در طرح پیش فروش این خودرو بایستی مبلغ 120 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب این شرکت واریز نماید. سود مشارکت در نظر گرفته شده برای این طرح 16 درصد بوده و سود انصراف نیز 12 درصد قید شده است.

زمان تحویل خودروها خرداد ماه 1398 بوده و جریمه تاخیر تحویل خودروها نیز 2.5 درصد ماهانه تعیین شده که به نظر می‌رسد با توجه به اوضاع بازار خودروی کشور یک امتیاز قابل برای مشتریان است.

نکته جذاب در این طرح پیش فروش، فروش این خودرو با مدل 98 بوده و عملا نگرانی مشتریان را برای خرید خودروی بروز رفع می‌کند چرا که بعضا دیده می‌شود که شرکت‌ها از مدل‌های قدیمی برای پیش فروش استفاده می‌کنند. قیمت قطعی این خودرو نیز در زمان صدور دعوتنامه مشخص خواهد شد و پس از کسر سود مشارکت بایستی توسط مشتری تکمیل وجه شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا