Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

پیکاپ آینده تسلا چه شکلی خواهد بود؟

به‌تازگی، تسلا، این برند پیشتاز خودروهای برقی در جهان، اشتیاق خود برای ساخت یک پیکاپ برقی جذاب را در قالب تصاویر کامپیوتری به نمایش گذاشته است. خودرویی که برای مؤسس این شرکت آمریکایی یعنی ایلان ماسک، یکی از جذاب‌ترین‌ها محسوب می‌شود.

ایلان ماسک در مورد این خودروی جدید گفته که مدت‌هاست که اشتیاق زیادی برای تولید و عرضه چنین خودروی برقی را داشته است. خودروی که می‌تواند شاخصه‌های خودروهای آینده را در خود جای‌داده و با طراحی و موتور منحصربه‌فرد خود، آینده را به زمان حال بیاورد.

تصویری که از این پیکاپ منتشرشده است، نشان از یک خودروی به‌اندازه کافی بزرگ، غول‌پیکر و قدرتمند را داشته تا بتواند در فضای باری خود، فورد F150، این خودروی عضلانی را جای دهد.

ایلان ماسک با اشتیاق وافری که از خود برای این پیکاپ قدرتمند نشان داده، هم‌چنین گفته است که این خودرو، به معنای واقعی کلمه یک کامیون فوق‌العاده عالی و جذاب و با ویژگی‌های منحصربه‌فردی خواهد بود که دل هر بیننده‌ای را می‌رباید.

طبق خبرها، تسلا قرار است رونمایی این خودروی جذاب را بعد از معرفی مدل Y کراس اوورخود که در سال آینده میلادی رونمایی می‌شود، انجام دهد.

منبع Carscoops
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.