مکمل بنزین
بازارچه

قیمت جدید پژو 207 صندوقدار اتوماتیک اعلام شد!

در حالیکه گفته میشد ایران‌خودرو برای تحویل خودروهای پژو 207 صندوقدار اتوماتیک دچار مشکل شده و تا ماه‌های آینده خبری از تحویل و صدور دعوتنامه برای این خودرو نخواهد بود در اطلاعیه‌ای از قیمت قطعی این خودرو رونمایی کرد که به نظر می‌رسد بسیاری از مشتریان برای پر کردن مبلغ باقی مانده از قیمت خودرو دچار مشکل شوند و حواله خودروها به دست دلالان خواهد رسید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از قیمت قطعی پژو 207 صندوقدار اتوماتیک خبر داد که طبق این بخشنامه مشتریانی که در پیش فروش این خودرو ثبت نام کرده‌اند بایستی مبلغ پرداختی خود را تا 104 میلیون تومان پر کنند که البته این مبلغ با لحاظ کردن تخفیف‌هایی که در ادامه می‌خوانید به حدود 85 میلیون تومان می‌رسد.

پژو 207 صندوقدار اتوماتیکاین اتفاق در حالیست که گفته می‌شود بسیاری از مشتریان ثبت نام کننده در این طرح فروش با تصور قیمت‌های نزدیک به 60 میلیون تومان در این طرح ثبت نام کرده‌اند و حالا همه سودهای متصور شده برای این خودرو از بین رفته و مشتریان احتمالا چاره‌ای جز انصراف از خرید نداشته باشند چرا که برای دلالان نیز جذابیت خاصی ندارد. البته این شرکت تخفیف 15 میلیون تومانی برای این خودرو در نظر گرفته است که مشخص نیست آیا بازار قابلیت پذیرش قیمت 104 میلیون تومانی برای آن را دارد یا خیر!

همچنین گفتنی است که چند روز گذشته نمایندگی‌های ایران‌خودرو تمام سعی و توان خود را برای منصرف کردن مشتریان این خودرو انجام دادند و مشتریان نیز بعضا با توصیه‌های انجام شده توسط این نمایندگی‌ها اقدام به فروش حواله کردند و به سراغ دیگر خودروهای اتوماتیک رفتند که به نظر می‌رسد سود اصلی نصیب این قشر شد چرا که تصور قیمت‌گذاری این چنینی روی پژو 207 صندوقدار بعید بود و فروش حواله‌ها طبق قیمت‌های پیش بینی انجام می‌گردید و سود 20 تا 30 میلیون تومانی را نصیب فروشندگان حواله کرده بود.

البته گفتنی است که طبق اطلاعیه صادر شده که دقایقی پیش به تحریریه چرخان رسید، مبلغ 15 میلیون تومان به عنوان تخفیف ویژه خریداران اولیه در نظر گرفته شده است که قیمت نهایی خودرو را برای این دسته از مشتریان به 89 میلیون تومان می‌رساند.

همچنین حدود 3 میلیون تومان برای دارندگان حواله خرداد ماه متشکل از سود مشارکت و جریمه تاخیر در نظر گرفته شده است. به طور کلی چیزی در حدود 60 میلیون تومان باید توسط مشتری به حساب گروه ایران‌خودرو واریز شود که اگر قیمت تمام شده خودرو را برای خریداران حواله در نظر بگیریم، خریداران حواله، پژو 207 صندوقدار اتوماتیک را با قیمتی در حدود 115 میلیون تومان خریداری کرده‌اند!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام
    قیمت خودرو 207 صندوق دار توسط ایران خودرو 104 میلیون تومان اعلام شده است. این قیمت حتی بیشتر از مبلغ بازار آزاد 207 بدون صندوق می باشد. حتی اگر این خودرو با قیمت دلار هم وارد شود چنین قیمت بالایی را نخواهد داشت.
    این درحالی است که اولا باید قیمت اعلامی به تائید مرجع قیمت گذاری می رسید.
    ثانیا دلیل افزایش بیش از صد درصدی قیمت اعلام شود.
    این موضوع مصداق کامل گرانفروشی و نقص حقوق مصرف کننده است.
    خواهشمند است باین موضوع مورد توجه رسانه ها و مردم قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا