مکمل بنزین
خبرداخلی

زوایای جالبی از ماجرای قیمت پژو 206 تیپ 2 که همه را شوکه کرد!

قیمت پژو 206 تیپ 2 چند روز گذشته اعلام شد و بسیاری از مشتریان ایران‌خودرو عملا در یک عمل انجام شده قرار گرفتند که با توجه به قیمت بازار این خودرو نه تنها سود چندانی نصیب آنها نشد بلکه بسیاری از آنها با توجه به پیش بینی‌های انجام شده توان تکمیل وجه را پیدا نکردند! اما قیمت گذاری قیمت پژو 206 تیپ 2 به گونه‌ای بود که بسیاری از اهالی بازار معتقدند که قیمت گذاری این خودرو دستوری بوده است!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در حالی که انتظار می‌رفت لیست قیمت جدید خودروهایش را اعلام کند و به فراز و نشیب چند ماهه اخیر صنعت خودروسازی کشور پایان دهد که این اتفاق رخ نداد ولی با صدور دعوتنامه مربوط به قیمت پژو 206 تیپ 2 به صورت غیررسمی از قیمت جدید این محصول رونمایی کرد که در کمال بهت مشتریان چیزی نزدیک به قیمت بازار بود!

خودروهای داخلی گرانی خودرو تحویل خودروهای پیش فروش شده بی کیفیت‌ترین و با کیفیت‌ترین خودروهای سال 97 خودروهای داخلی خودروسازان خودرو معاینه فنی خودروهای تولید داخل قیمت خودروهای داخلی قیمت رسمی پرایددر حالی که گروه خودروسازی ایران‌خودرو قبل از این خودروی مذکور را با قیمت 36 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌کرد اما با یک افزایش قیمت بسیار بالا آن را با قیمت 57 میلیون تومان به مشتریان دارای حواله خرید عرضه کرد که افزایش قیمت حدود 20 میلیون تومانی را شاهد بوده است.

البته گفتنی است که ایران‌خودرو هنوز موضع رسمی خود را نسبت به این موضوع اعلام نکرده و صرفا به همان دعوتنامه‌های صادر شده برای اعلام موضع بسنده کرده است که گویا صرفا به دلیل عقب نیفتادن تحویل خودروهای مذکور بوده و در صورتی که توان پرداخت جریمه‌های بعدی را داشت و یا از بابت تحویل خودروها به مشکل خورده بود عاقبت بسیاری از خودروهای این شرکت‌ها در انتظار قیمت پژو 206 تیپ 2 بود که این وضعیت ایران‌خودرو باعث شد تا دعوتنامه‌ها را با قیمت مورد انتظار صادر نماید.

بازار خودرو قیمت خودرو قیمت خودرو در بازار آزاد خرید خودرو شرایط فروش ایران‌خودرو قیمت جدید خودروبعضی از نمایندگان می‌گویند که دعوتنامه‌های اخیر صادر شده برای 206 به نوعی به درخواست مشتری بوده و با فشارهایی که مشتریان روی ایران‌خودرو و بخش فروش این شرکت وارد کردند عملا منجر به تصمیم گیری این چنینی شده و شرکت قصدی برای این کار نداشته است! به معنای دیگر اینکه ایران‌خودرو به صورت دستوری و به درخواست مشتری قیمتی را به او اعلام کرده است که در اسرع وقت اقدام به تحویل خودرو نماید.

این صحبت‌ها و اخبار نشان می‌دهد که ایران‌خودرو اولا مشکلی در تحویل خودروهای پیش فروش شده خود ندارد و این تاخیرهایی که در حال حاضر شاهد آن هستیم صرفا برنامه این شرکت برای افزایش قیمت است و از سوی دیگر اینکه بازار باید بداند که خودروهای مانند قیمت پژو 206 تیپ 2 در صورت کسب مجوز افزایش قیمت عملا با عرضه سنگینی از سوی ایران‌خودرو روبرو خواهند شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا