مکمل بنزین
بازارچه

جدیدترین قیمت محصولات گروه سایپا ویژه آذر 97

قیمت گذاری خودروهای داخلی این روزها گیج کننده شده که عملا نمی‌دانیم قیمت بسیاری از محصولات در کارخانه و بازار چقدر بوده و رفتار خودروسازان نیز بر وخامت اوضاع افزوده است، چرا که قیمت رسمی اعلامی آنها با چیزی که عملا مشتری با آن سروکار دارد متفاوت است. در همین راستا گروه سایپا در اطلاعیه‌ای جدیدترین لیست قیمت محصولاتش را اعلام کرد که تغییرات اخیر در آن اعمال نشده است.

به گزارش چرخان، گروه سایپا در اطلاعیه‌ای جدیدترین قیمت محصولات خود و زیرمجموعه‌هایش را اعلام کرد که تغییری نسبت به آبان ماه نداشته و شایعات موجود از قیمت گذاری 5 درصد زیر قیمت بازار برای این محصولات نیز در آن اعمال نشده است. البته تغییرات گروه زامیاد این گروه که به تایید وزارت صنعت رسیده قابل مشاهده بوده ولی کماکان محصولات پارس خودرو و سایپا بدون تغییر مانده است.

قیمت رسمی محصولات گروه خانواده پراید

گروه سایپاعلیرغم اینکه قیمت پراید وانت این گروه در بازار از کمترین قیمت برخوردار است، اما لیست قیمت سایپا چیز دیگری را نشان می‌دهد!

قیمت رسمی محصولات گروه خانواده تیبا

از نکات جالب این لیست، حذف کوییک معمولی است که به نظر می‌رسد باید برای همیشه حضور این خودرو را فراموش کنیم.

قیمت رسمی محصولات سراتو، چانگان و آریو

تفاوت قیمت سراتو در کارخانه و بازار به قدری است که به نظر می‌رسد قیمت‌های بالا برای دهه‌ها پیش این خودروساز است!

قیمت رسمی محصولات زامیاد

این لیست، تنها گروهی است که مشمول افزایش قیمت شده و مجوز رسمی برای آن نیز صادر شده است. زامیاد در جدیدترین شرایط فروش خود از تحویل فوری یک هفته برای وانت نیسان دوگانه سوز خبر داده است.

قیمت رسمی محصولات گروه برلیانس

از نکات جالب این لیست، افزایش بهای ارزان‌ترین خودروی موجود در آن در بازار به حد قیمت گران‌ترین خودروی این لیست است که حالا خودروهایی مثل برلیانس کراس به بالای 100 میلیون تومان رسیده است.

قیمت رسمی محصولات گروه رنو پارس خودرو

این اعلام قیمت پارس خودرو در حالیست که این شرکت اعلام کرده برای تحویل خودروهای با موعد تحویل اواسط تیر به بعد مشکل داشته و تا زمان نامعلومی از تحویل آنها عاجز است! همچنین طبق شنیده‌ها که در دیگر خبر چرخان به آن اشاره کردیم، قیمت درخواستی پارس خودرو برای خودرویی مانند استپ وی چیزی در حدود 120 میلیون تومان است!

قیمت رسمی محصولات گروه ون پارس خودرو

آخرین خانواده از محصولات گروه سایپا مربوط به خانواده ون این گروه است که کمترین حاشیه برای آن وجود داشته و البته افزایش قیمت‌های اخیر نیز در این گروه موثر بوده است.

به نظر می‌رسد که سایپا برای آخرین بار این لیست قیمتی را در ماه‌های اخیر منتشر کرده و لیست قیمت بعدی همراه با تغییرات بسیار گسترده‌ای خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا