مکمل بنزین
رپورتاژ

با چه بودجه‌ای می‌توانیم حواله بیسو T5 را از سایت دیوار بخریم؟

بیسو برند چینی جدیدی است که با همکاری سیف خودرو قصد دارد باعرضه چند خودرو باکیفیت وارد بازار خودروهای کراس‎اور چینی بازار ایران شود. این در حالی است که هم‌اکنون نیز رقابت شدیدی در این بخش وجود دارد. هیچ شاسی‌بلند وطنی برای رقابت با چینی‌ها وجود ندارد و از سوی دیگر نیز خرید کره‌ای‌ها و ژاپنی‌ها نیز به گزینه‌های دور از دسترسی تبدیل‌شده است. در این میان چینی‌هایی مانند جک، چری، ام وی‌ام، هایما و هاوال توانسته‌اند بازار کراس اوور های باکیفیت چینی را به خود اختصاص دهند و بیسو شاید گم‎نام‌ترین گزینه بازار باشد. بااین‌حال کیفیت خوب خودروهای ساخته‌شده توسط این برند و نام بزرگ بایک موتور که در پشت برند بیسو قرار دارد سبب شده است با شروع به‌کار این خودروسازی در ایران پیش‌فروش خوبی را تجربه کند.

ورود بیسو t5 به ایران

شرکت بیسو حاصل همکاری مشترک یکی از 4 خودروسازی چین یعنی بایک موتور با چند شرکت دیگر است که طی این همکاری قرار است خودروهای لوکس شاسی‌بلند چینی باهدف تسخیر بازارهای جهانی تولید شوند. حالا مدتی است که این شرکت جدید بانام بیسو و تمرکز بر تولید خودروهای باکیفیت در خط تولید تمام‌اتوماتیک کار خود را در چین آغاز کرده است. بیسو خیلی زود از دو مدل کراس‏اور لوکس 5 و 7 نفره پرده‌برداری کرد که توجه کارشناسان بازار چین را به خود جلب کرده‌اند. دراین‌بین بیسو T5  شاسی‌بلند 7 نفره این شرکت است که با طراحی جذاب و امکانات سطح بالا به‌عنوان یک رقیب جدی برای سایر شاسی‌بلندی‌های چینی وارد بازار شده است.

سیف خودرو که بعد از همکاری ناموفق با سوبارو به دنبال یک شریک تجاری جدید می‌گشت با مشاهده کیفیت بالای خودروهای بیسو و همچنین برنامه‌های جذاب این شرکت برای آینده تصمیم به همکاری با شرکت چینی و ورود خودروهای بیسو به ایران گرفت. درنتیجه سیف خودرو در پاییز سال 97 اولین اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش خودروهای بیسو را منتشر کرد که شامل پیش فروش بیسو t5 و t3 می‌شد. در این اطلاعیه مقدار پرداخت و قیمت غیرقطعی خودرو نیز تعیین‌شده بود. خیلی زود اطلاعیه بعدی سیف خودرو نیز منتشر شد که طبق اعلام شرکت مهلت ثبت‌نام برای پیش‌فروش این خودروها به‌پایان رسیده و ظرفیت فروش آن‌ها نیز تکمیل‌شده است. که این خبر نشان‌دهنده استقبال خوب اولیه از این خودروها بود است. در ادامه به شکل دقیق‌تری با شرایط فروش و قیمت بیسوt5  و قیمت حواله بیسو t5 در سایت دیوار آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش بیسو t5 از سوی شرکت سیف خودرو نماینده رسمی بیسو در ایران

در تاریخ 13/9/97 اولین مرحله پیش‌فروش رسمی بیسو t5 شروع شد که طبق اعلام شرکت سیف خودرو افرادی که قصد خرید بیسو t5 را دارند باید در این مرحله مبلغ 125 میلیون تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت به‌حساب شرکت واریز کنند. قیمت بیسوt5  در آن زمان حدود 240 تا 250 میلیون تومان در نظر گرفته‌شده بود، البته شرکت سیف خودرو اعلام کرده بود که این قیمت غیرقطعی است و الباقی مبلغ در زمان صدور دعوت‌نامه بر اساس قیمت روز شرکت و با احتساب سود مشارکت تعیین خواهد شد. در این مرحله برای فروش بیسوt5  تنها 480 دستگاه در نظر گرفته‌شده بود. چند ساعت بعد از شروع این مرحله اطلاعیه جدیدی از شرکت منتشر شد که طبق آن پیش‌فروش محصولات بیسو به اتمام رسیده بود و بعدازآن اطلاعیه جدیدی از سوی شرکت منتشرنشده است.

قیمت حواله‌های بیسو t5 در سایت دیوار

حالا با توجه به‌پایان یافتن مرحله اول پیش‌فروش بیسوt5  افراد زیادی هم چنان در انتظار اطلاعیه جدید شرکت و دریافت امکان خرید بیسو t5 هستند. درنتیجه قیمت خرید‎و‎فروش حواله‌های بیسوt5  تحویل مردادماه تا 195 میلیون تومان نیز افزایش پیداکرده‌اند. در حال حاضر اگر به آگهی‌های فروش حواله این خودرو نگاهی داشته باشیم متوجه خواهیم شد که قیمت این حواله‌ها از 125 میلیون تومان که قیمت رسمی شرکتی است شروع و به 160 و حتی همان‌طور که گفته شد به 195 میلیون تومان نیز می‌رسد. البته موضوع دیگری که دراین‌بین حائز اهمیت است افزایش قیمت خودروها در یک ماه اخیر است که احتمالاً روی قیمت نهایی بیسو نیز تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

منبع : ویرلن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا