مکمل بنزین
گوناگونخبر

پژو چه خودروهایی برای آمریکا تدارک دیده است؟

اوایل اسفندماه سال 1397، شرکت پژو سیتروئن (PSA)، به‌صورت رسمی اعلام کرد که به بازار ایالات‌متحده تا سال 2026، بازخواهد گشت. واضح است که این بازگشت بزرگ برای برند فرانسوی، یک‌شبه اتفاق نخواهد افتاد و این امر مستلزم تحقیق و کاوش‌های زیادی از طرف پژو در مورد بازار بزرگ این کشور آمریکای شمالی است.

اگرچه اطلاعات اولیه برای خودروهای احتمالی پژو که به آمریکا ورود پیدا خواهند کرد، در سال آینده میلادی، منتظر خواهند شد اما طبق اطلاعات، پژو قصد دارد خودروهای کلاس کامپکت (Compact) و خودروهای با اندازه متوسط را برای این بازار، مهیا کند. خودروهایی مانند مدل‌های 3008 و 5008 شاسی‌بلند که درواقع همان کراس اوور های محبوب بازار محسوب می‌شوند، از خودروهای احتمالی پژو برای آمریکا هستند.

حتی بازخورد مردم آمریکا از خودروهای کراس اوور این برند مانند مدل 3008، در نمایشگاه‌های خودرویی مختلف، بسیار مثبت بوده و این، یک نشانه خوب برای پژو، به‌منظور اهمیت بیشتر دادن به این خودروی خود است.

اولین کارهای پژو در بازار ایالات‌متحده، ایجاد شرکت‌های کوچک اجاره و اشتراک خودرویی است تا بتواند بازخورد مردم محلی را از خودروهایش و همچنین خدماتی که نسبت به رقیبان خود ارائه می‌کند را دریافت کند. بدون شک تا یک دهه آینده، این برند شیر فرانسوی، هیچ کارخانه‌ای را در آمریکا تا زمانی که از فروش به‌اندازه خود در این کشور مطمئن نشود، راه‌اندازی نخواهد کرد.

طبق گفته‌های این شرکت، پژو قرار نیست این ورود بزرگ را به شانس و اقبال خود واگذار کرده و چندین میلیون دلار از سرمایه‌های خود را تنها به بخت خود و هیجان‌های آنی، بسپارد. مرحله‌به‌مرحله پیش رفتن و گرفتن بازخوردهای متفاوت، کاری است که پژو برای بازار آمریکا پیش رو خواهد داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا