مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبر

شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (1 خرداد 98)

با آرام شدن بازار خودروهای داخلی و همچنین نزولی شدن قیمت‌ها در بازار، خودروسازان به روند فروش فوری خود ادامه می‌دهند و البته طبق گفته یکی از مسئولین ایران‌خودرو از شدت این فروش کاسته شده است. ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای شرایط فروش جدیدی را برای دو محصولش اعلام کرد که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید دو محصول پژو 206 و پژو 405 می توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت با قیمت حاشیه بازار اقدام به ثبت سفارش نمایند. گفتنی است که این شرایط فروش از ساعت 10 صبح روز 1 خرداد آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش:

  • اولین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو 405 بنزینی یورو 4 بهینه است که در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری متالیک و با قیمت 63 میلیون و 160 هزار تومان در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.
  • دومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو 206 تیپ 2 یورو 4 بهینه است که در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای، قرمز دو پوششه، آبی کاسپین و گیلاسی قابل سفارش خواهد بود و قیمت تعیین شده برای این خودرو 67 میلیون و 290 هزار تومان است.
  • گفتنی است که در حال حاضر قیمت خودروهای مذکور در بازار آزاد به مراتب بالاتر از ارقام اعلامی بوده و به همین دلیل به احتمال فراوان در همان دقایق ابتدایی شاهد تکمیل ظرفیت تعیین شده خواهیم بود.

 

بازار خودروهای داخلی که چند وقتی بود روند صعودی به خود گرفته بود و قیمت خودروهای مختلف به رکوردهای عجیب و غریبی رسیده بودند، با فروش فوری ایران‌خودرو و سایپا به تعادل رسیده و حالا روند نزولی به خود گرفته است که ادامه دار بودن فروش فوری خودروسازان متضمن این ماجرا خواهد بود.

شرایط اعلامی برای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

  • مدل تحویلی تمام خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش متعلق به سال 98 خواهد بود.
  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و بدیهی است امکان ثبت نام برای مشتریانی که در طرح‌های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت.
  • همانند طرح‌های قبلی، ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.
  • مشتریان متقاضی خرید در این طرح فروش می توانند بسته به نیاز از شرایط ویژه خرید کارت طلایی تک ستاره این شرکت نیز بهره مند شوند.
  • مشتریانی که در ماههای اخیر اقدام به خرید محصولات این شرکت کرده اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.
  • تمامی سفارشات از طریق سایت فروش رسمی این شرکت قابل ثبت خواهد بود.

گفتنی است که ایران‌خودرو در روزهای اخیر بسیاری از محصولات خود از قبیل سمند، آریسان، پژو پارس، پژو 405، پژو 206 و سایر محصولات را به صورت فروش فوری به مشتریان عرضه نموده که با استقبال خوبی روبرو شده است. گفتنی است که طبق گزارش های رسیده از خودروسازان به زودی طرح‌های فروش و پیش فروش متنوعی نیز به مناسبت ماه رمضان عرضه خواهد شد که مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز خود اقدام به ثبت سفارش نماید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. کی فکرش و می کرد حسن بتونه پژو را 65 میلیون بفروشه در حالی که 7 میلیون بیشتر نمی ارزد
    قیمت حاشیه بازار هم همین کلاشها تعین میکنند
    ولی ترامپ هر چی باشه سر مردش این بلا رو نمیاره
    چه نتیجه اخلاقی میشه گرفت؟!

  2. نزدیک یک ماه بیشتر یا کمتردنبال ثبت نام برای یک ماشین هستیم وهرروز برای ثبت نام به سایت ایران خودرو مراجع میکنیم میشینیم تاساعت ده ونیم نمیشه اگر فروشی هست بگید اگرنیست هم بگید برادران خودرو ساز ریس خودروسازان عضیت نکنید پول بگیر ماشین بده ولی عضیت نکنید

  3. سلام همین خودرو هایی که ثبت نام کرده‌اید به مردم بدهید ثبت نام جدید پیشکش شما الان از طرح فروش فوری شما 65روز از ثبت نام بنده گذشته وکسی پاسخگویی درستی ندارد تکلیف ما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا