مکمل بنزین
بازارچهشرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش و قیمت جک J4 اعلام شد (خرداد 98)

با ثبات یافتن قیمت دلار و همچنین تسهیل در روند تولید خودروهای داخلی، شرکت‌های خودروساز برای تنظیم بازار و همچنین متعادل کردن بازار اقدام به عرضه محصولات خود می‌کنند که البته اعلام قیمت جدید محصولات نیز در همین راستا و به منظور بروزرسانی قیمت کارخانه و بازار صورت می‌گیرد. به همین منظور کرمان موتور در اطلاعیه جدید خود قیمت جک J4 اعلام کرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در جدیدترین اطلاعیه خود قیمت جک J4 را اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید این محصول می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور اقدام به خرید این محصول کرده و از شرایط نقد و اقساط فروش این محصول بهره مند شوند که بدیهی است با توجه به محدود بودن ظرفیت تعیین شده از سوی کرمان موتور، سفارشاتی که سریعتر به مرحله پرداخت مبلغ گفته شده از سوی این شرکت برسند، امکان تحویل خودرو خواهند داشت.

این خودرو که با مدل 98 به مشتریان واگذار می‌شود، قبل از این با قیمت 140 میلیون تومان واگذار میشد که حالا با افزایش قیمت 9 میلیون و 900 هزار تومانی به قیمت 149 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است. گفتنی است که شرایط فروش این شرکت برای سایر محصولات از جمله جک اس 3 نیز به تازگی اعلام شده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت از شرایط فروش اقساطی انواع محصولات کرمان موتور از جمله جک J4 استفاده نمایند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا