مکمل بنزین
خبرداخلی

سایپا بازهم برای جایگزینی خودروهای برلیانس طرح داد!

گروه خودروسازی سایپا از جمله شرکت‌هایی است که در یکسال اخیر با مشکلات زیادی برای تحویل خودروهای پیش فروش شده خود روبرو بوده و اغلب این مشکلات نیز در بخش محصولاتی بوده است که توسط پارس خودرو، زیر مجموعه این شرکت تولید می‌شود. از جمله این محصولات می توان به برلیانس اشاره کرد که حالا به پاشنه آشیل سایپا در مقابل مشتریان تبدیل شده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که در تحویل خودروهای خارجی خود دچار مشکل شده و پس از مشکلاتی که برای تحویل خودروهای رنو داشت و حواشی بسیاری زیادی که در این زمینه به این شرکت وارد شد، حالا با مشکلات جدید پیرامون خودروهای برلیانس روبرو شده و به نظر می‌رسد که کماکان نیز ادامه داشته باشد.

این شرکت که از اردیبهشت ماه سال جاری اقدام به ارائه طرح ویژه جایگزینی و تعیین تکلیف خودروهای برلیانس کرده بود و مورد استقبال مشتریان قرار نگرفته بود، برای چندمین بار است که به منظور جلب نظر مشتریان وارد عمل شده و طرح جایگزینی جدیدی را این بار برای آن دسته از حواله‌های بدون دعوتنامه عرضه کرده است.

در این طرح جایگزینی مشتریان با دو امکان خرید روبرو هستند که همگی این خودروهای جایگزینی با قیمت قبلی محاسبه و به مشتریان تحویل داده خواهند شد که طبیعتا سود خوبی را برایشان به همراه خواهد داشت ولی تجربه این اتفاق در مورد خودروهای رنو نشان می‌دهد که بازهم استقبال چندانی از این موضوع نخواهد شد.

برلیانس

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خیلی خوبه خودروهای که قرار هست جایگزین بشن ساینا تیبا کوییک 151 152 153

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا