مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش اقساطی خودرو جک J4 (تیر98)

کرمان موتور از جمله شرکت‌های فعال در زمینه فروش اقساطی محصولاتش است که از زمستان سال گذشته و عملا در بحبوحه عدم عرضه خودرو توسط دیگر شرکت‌های خودروساز با ارائه فروش اقساطی جک اس 3 توانست اعتماد خوبی را از بازار خودرو جلب نماید و حالا در جدیدترین اطلاعیه منتشر شده از سوی این شرکت شاهد شرایط فروش اقساطی جک J4 هستیم که با جزئیات و تسهیلات خوبی به مشتریان عرضه شده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت یعنی جک J4 می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور مراجعه کرده و با توجه به شرایط موجود در این فروش اقساطی، سفارش خود را ثبت نمایند.

جک J4قیمت مصوب این خودرو در شرایط فروش اقساطی 149 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است و مشتریان می‌توانند با پرداخت 55 تا 74 میلیون تومان اقدام به ثبت سفارش کرده و مابقی مبلغ را طبق شرایط گفته شده پرداخت نمایند. از دیگر نکات مثبت این شرایط فروش تعیین بازه پرداخت اقساط از 12 تا 36 ماه است که با توجه به تمایل و نیاز مشتری قابل انتخاب است.

در نظر گرفتن سود تاخیر 2.5 درصد ماهانه و همچنین موعد تحویل شهریورماه سال جاری از دیگر نکاتی است که بایستی در مورد این شرایط فروش جک J4 بدانید. سند خودروها در رهن خواهد بود و مشتری تا زمان بازپرداخت کامل اقساط بایستی هزینه بیمه بدنه خودرو را پرداخت نمایند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا