مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

شمارش معکوس برای رونمایی از سریعترین خودروی جهان!

کمپانی Gumpert با همکاری Apollo Automobil دوباره زنده شده و قصد دارد در نمایشگاه ژنو 2016 از سریعترین خودروی جهان رونمایی کند. این خودروساز آلمانی لقب آپولون را به خودروهای خاص و ویژه خود داده است و خوشبختانه برای رونمایی از خودروی جدید این کمپانی نباید خیلی صبر کرد.

کمپانی Apollo Automobil در بیانه‌ای درباره رونمایی از این خودرو گفته است: «امروز ما موفق به تولید سریعترین خودروی ساخته شده در سیاره زمین شده‌ایم و این حاصل حس و حال نا آرام مهندسان ماست، که هیچگاه از تولید سریعترین‌ها فاصله نمی‌گیرند. آپولون یک نقطه عطف بزرگ برای کمپانی Apollo Automobil بوده و باید منتظر فصل جدیدی باشید!»

apollon-teaser

خودروی آپولون که یک جانشین معنوی برای Gumpert Apollo به شمار می‌رود، به احتمال زیاد بر روی پلتفرم آپولو S ساخته شده است. این خودرو برای شکستن رکورد سریعترین خودروی جهان به سرعتی بیشتر از 270.49 مایل در ساعت احتیاج دارد که پیش از این در سال 2014، توسط خودروی هنسی ونوم جی‌تی (Hennessey Venom GT) بدست آمده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا