مکمل بنزین
گوناگونخبر

طراحی داخل کابین وانت های آمریکایی مدل 2021 چگونه است؟

اگر جزء آن دسته از کسانی باشید که به کلاس خودرویی موسوم به Truck یا همان وانت، علاقه داشته باشید، بدون شک باید نام پیکاپ های غول‌پیکر، قدرتمند و جذاب آمریکایی مانند فورد F-150، شورلت سیلورادو(Silverado) و جی‌ام سی سیرا (Sierra) به گوشتان خورده باشد.

وانت‌های عضلانی و قدرتمندی که شرکت‌های فورد و شورلت و دیگر شرکت‌ها، برای هرچه مدرن‌تر ماندن و رقابت در بازارهای جهانی، مجبور هستند تا آن‌ها را با نیازهای روز دنیا و طراحی مدرن روز همراه کنند. در همین راستا نیز شورلت برای سیلورادو خود و جی‌ام سی نیز برای خودروی سیرا خود تغییراتی را برای مدل‌های جدید آن‌ها در نظر گرفته‌اند.

قرار است طراحی درون کابین این دو وانت آمریکایی برای مدل‌های 2021، دچار تغییرات بسیار کلی و عمده‌ای شود تا بتوانند بیش‌ازپیش جذابیت خود را حفظ کنند. این تغییرات درون کابین، به‌احتمال بسیار زیاد، خیلی بیشتر از بزرگ کردن صفحه‌نمایش لمسی داخل خودرو و یا عریض‌تر کردن ابعاد فن‌آوری‌های به‌کاررفته در آن است. بلکه قرار است فن‌آوری‌هایی مدرن‌تر با تریم هایی با سطح بالاتر، جایگزین موارد قبلی درون کابین آن‌ها شوند.

البته اگرچه همین‌الان نیز، طراحی درون کابین سیلورادو و سیرا بسیار جذاب بوده و اصلاً خسته‌کننده نیست اما جنرال موتورز و جی‌ام سی، قصد دارند پا را فراتر گذاشته و رقیبان خود را در سراسر دنیا، شگفت‌زده کنند. البته کافی است نگاهی به دو تصویر زیر که یکی متعلق به سیلورادو 2017 و دیگری نیز سیلورادو 2019 است انداخته و ببینید که در طی این سال‌ها، شاکله و استخوان‌بندی کلی طراحی داخلی این وانت آمریکایی هیچ تغییری نکرده است.

کابین سیلورادو 2017
کابین سیلورادو 2019

به‌هرحال، این دو شرکت آمریکایی قصد ایجاد به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای را درون کابین وانت‌های محبوبشان دارند. موادی مانند استفاده از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و با امکانات بسیار بیشتر و همچنینی، استفاده از آپشن های لوکس و مواد مصرفی باکیفیت‌تر که بتوانند مقدمه این تغییرات باشند، قرار است درون مدل 2021 این وانت‌ها دیده شوند.

پس این دو شرکت باید هرچه سریع‌تر این مدل‌های جدید با تغییرات گسترده را معرفی کرده تا بتوانند در مقابل رقیبان هم‌وطن خود مانند فورد F-150 و پیکاپ رم (Ram) آمریکایی که فروشش در حال افزایش است، حرفی برای گفتن داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا