مکمل بنزین
خبرداخلی

فروش اینترنتی مزدا 3 بهمن؛ 100 میلیون تومان سود ناقابل نورچشمی‌ها!

این روزها که فاصله قیمت محصولات مختلف در کارخانه و بازار زیاد شده و بعضا در مواردی همچون مزدا 3 به چیزی در حدود 100 میلیون تومان رسیده است، فروش فوری محصولات این شرکت‌ها جذاب‌ترین اتفاقی است که برای دلالان رخ می‌دهد و به راحتی آب خوردن سود چند ده میلیون تومانی را نصیب آنها می‌نماید که در فروش اینترنتی اخیر گروه بهمن به سادگی رخ داد!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی بهمن روز گذشته فروش اینترنتی مزدا 3 را عملیاتی کرد که طی آن چند هزار خودرو از این خودروی پرطرفدار و البته پرسود به مشتریان عرضه شد که طبق گزارشات رسیده از مردم و اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی عملا فردی از مردم موفق به خرید این خودرو نشده و جالب‌تر از آن آگهی‌هایی است که در نیازمندی‌های آنلاین کشور منتشر شده است!

اگر در نیازمندی‌های آنلاین کشور گشت و گذاری کنید به آگهی‌هایی برخورد می‌کنید که ثبت نام کنندگان و خریداران مزدا 3 در این فروش اینترنتی اقدام به فروش حواله ثبت نامی خود کرده‌اند که اغلب با قیمت 240 میلیون تومان روی این سایت‌ها انجام شده است!

این اتفاق در حالیست که به اذعان بسیاری از مردم، مراجعه به سایت این شرکت در ساعت مقرر صرفا با مشکل قطعی و مشکلات معمول بوده و مشخص نیست افرادی که توانسته‌اند این تعداد از مزدا 3 را با سود 100 میلیون تومانی خریداری کنند چه کسانی بودند و چگونه توانستند این خودرو را ثبت سفارش نمایند!

در این طرح فروش که توسط گروه بهمن اعلام شده بود، مشتریان می‌توانستند با 142 میلیون تومان مزدا 3 معمولی را خریداری کنند و آن دسته از مشتریانی که تمایل داشتند، قادر به انتخاب سرویس یکساله رایگان نیز بودند که هزینه‌ای در حدود 6 میلیون تومان را به قیمت خودرو اضافه می‌کرد. زمان تحویل این خودروها 30 روزه بوده و با توجه به وضعیت پیش رو به نظر می‌رسد که در صورت عدم تسریع در فروش حواله‌ها شاید سودی بالاتر از 100 میلیون تومان نصیب خریداران این خودرو نماید.

قصه فروش اینترنتی مزدا در گروه بهمن یک اتفاق عجیب نبوده و همان قصه تکراری بسیاری از فروش‌هایی است که همیشه شبهه فروش‌های رانتی در آن وجود دارد و به نظر می‌رسد حضور نهادهای ناظر در این بحث بسیار ضروری بوده و یا حداقل ایجاد واسطه‌های مطمئن برای طرفین قرارداد یکی از راهکارهایی است که قطعا در کاهش این شک و شبه‌ها موثر بوده و صد البته منجر به کاهش التهابات بازار خواهد شد چرا که محصول به دست مشتری هدف می‌رسد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بهمن موتور همیشه در فروش محصولاتش رانت خاصی وجود داره که در عرض چند دقیقه ظرفیت پر میشه،، خود نمایندگیها همان از این رانت استفاده میکنند ،در پیش فروش هاوال هم همین طور بود،،،از این شرکت ماشین نگیرین بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا