مکمل بنزین
گوناگونخبر

تماشا کنید؛ تست کامل ایمنی مرسدس بنز EQC

شرکت ایمنی معتبر و معروف یورو NCAP میزبان یک خودروی اروپایی دیگری شده است که توانسته با موفقیت کامل از امتحان سخت این موسسه بیرون آمده و مرسدس بنز را بار دیگر با گرفتن 5 ستاره ایمنی کامل روسفید کند. در طول این تست‌های ایمنی، 7 خودروی جدید، مورد آزمایش قرارگرفته آسیب دیدند که شامل مرسدس بنز کراس اوور EQC می‌شوند.

خودروی کراس اوور برقی توانسته از این تست‌های ایمنی، با گرفتن 5 ستاره ایمنی کامل، بیرون بیاید. محافظت و ایمنی مربوط به بزرگ‌سالان و کودکان در این خودروی کراس اوور به ترتیب 96 و 90 درصد را اخذ کرده و همچنین نمره مربوط به ایمنی عابر پیاده و سیستم‌های کمکی ایمنی راننده نیز نمره 75 از 100 را اخذ کرده است.

تست همچنین یک خودروی دیگر از شرکت آلمانی مرسدس بنز که همان نسل دوم CLA باشد نیز در این موسسه مورد آزمایش‌های سخت گیرانه ای قرارگرفته است. این خودروی کوپه 4 درب نیز درست مانند شاسی‌بلند برقی مرسدس، توانسته 5 ستاره ایمنی را به دست آورده که در بخش ایمنی بزرگ‌سالان و کودکان با نمره 96 و 91، در بخش ایمنی عابر پیاده نیز با 91 درصد و در بخش سیستم‌های کمک‌راننده در قسمت ایمنی نیز نمره 75 را کسب کرده است.

آئودی و بی ام و نیز درست مانند رقیب هم‌وطن خود، در این راند رقابتی ایمنی، خودروهای نسل جدید A1 و Z4 خود را مورد آزمایش قراردادند. هردوی این خودروهای جذاب، قدرتمند و ایمن که خواهرخوانده‌های تویوتا سوپرا اسپرت محسوب می‌شوند، توانسته‌اند 5 ستاره ایمنی را به دست آورند.

خودروی A1 نمره 95 و 85 در بخش بزرگ‌سالان و کودکان،73 در بخش عابر پیاده و 80 در بخش کمک‌راننده را به دست آورده است. این در حالی است که بی ام و Z4 نیز باکمی نمرات بهتر، با امتیاز 97 و 87 در بخش بزرگ‌سالان و کودکان،91 در بخش عابر پیاده و 76 نیز در بخش سیستم‌های ایمنی کمک‌راننده توانسته مانند دیگر مدل‌های این بخش،5 ستاره ایمنی را به دست آورد.

اولین خودرو با 5 ستاره ایمنی از شرکت کره‌ای سانگ یانگ از طرف موسسه یورو NCAP نیز نسل چهارم خودروی کوراندو (Korando) بوده است. کراس اوور کامپکت کره‌ای توانسته با کسب نمرات 88 و 85 در بخش ایمنی بزرگ‌سالان و کودکان،68 در بخش ایمنی عابر پیاده و 74 در بخش سامانه‌های ایمنی کمک‌راننده، لقب «خوب تجهیز شده» را از طرف این موسسه گرفته و از این تست‌های ایمنی دشوار، سربلند بیرون بیاید.

درنهایت، فورد فوکس (Focus) آمریکایی نیز پس از ایجاد شدن تغییراتی در آن از طرف شرکت سازنده، برای دومین بار مورد آزمایش قرارگرفته و درست مانند دیگر خودروای ذکرشده، توانسته 5 ستاره ایمنی را برای خود دست‌وپا کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا