مکمل بنزین
شرایط فروش

ایران‌خودرو شرایط فروش نقد و اقساط پژو 508 را اعلام کرد (ویژه اسفند 96)

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط یکی از محصولات جدید خود رونمایی کرد که طبق این شرایط جدید مشتریان می‌توانند از تسهیلات ارائه شده توسط این شرکت استفاده کرده و با تخفیف ویژه خودروی پژو 508 را خریداری کنند.

شرکت ایکاپ که شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو فرانسه است در اطلاعیه‌ای از آغاز این طرح خبر داد که مشتریان می‌توانند از امروز نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کرده و مراحل خرید این خودروی جدید را انجام دهند. طبق اعلام ایکاپ، این ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و به محض تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام بسته می‌شود.

طبق اطلاعات مندرج در اطلاعیه این شرکت، ثبت نام صرفا از سایت انجام شده و مشتری پس از پرداخت مبلغ تعیین شده، گواهی خرید خود را دریافت می‌کند. همچنین چک‌های این طرح در وجه شرکت ایکاپ صادر می‌شود.

پژو 508

خودروهای تحویل داده شده در رهن شرکت ایران‌خودرو خواهد بود و پس از اتمام اقساط، به نام مشتری منتقل می‌شود. همچنین مشتری در موعد مقرر می‌تواند با مراجعه به نمایندگی‌های منتخب ایکاپ نسبت به تحویل خودروی خریداری شده اقدام نماید.

قیمت این خودرو در این طرح فروش، 229 میلیون تومان تعیین شده است که مشتریان در طرح خرید نقدی می‌توانند از تخفیف 5 میلیون تومانی استفاده کنند. تحویل این خودرو در طرح نقدی 10 روزه بوده و همچنین تحویل خودرو در طرح اقساطی 15 روزه است.

مشتری برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی نیز باید 144 میلیون تومان پیش پرداخت، واریز کند و مابقی مبلغ به صورت 24 ماهه و در 4 چک 6 ماهه از وی دریافت می‌شود. مبلغ هر کدام از چک‌های صادر شده 26 میلیون و دویست هزار تومان خواهد بود. از دیگر شرایط این فروش نقد و اقساط پژو 508 می‌توان به تنوع رنگ بالای این خودرو اشاره کرد که در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، مشکی، ذغالی و خاکستری اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا