مکمل بنزین
گوناگونخبر

فولکس واگن ویلوران: شاسی بلند جدید آلمانی مخصوص بازار چین!

تعدادی تصویر تازه از شاسی‌بلند جدید شرکت فولکس‌واگن منتشرشده است. خودرویی که این شرکت آلمانی، آن را مخصوص بازار چین طراحی و تولید کرده است.

در راستای قرارداد فولکس‌واگن با چینی‌ها موسوم به SAIC Volkswagen، این شرکت نیز خودرویی را عرضه خواهد کرد که یکی از بزرگ‌ترین و جادارترین محصولاتی است که فولکس‌واگن تاکنون تولید کرده است. گفته می‌شود که این مدل جدید بر پایه پلتفرم MQB فولکس‌واگن ساخته‌شده و حتی ازنظر جثه و اندازه نیز از شاسی‌بلند بزرگ این شرکت یعنی مدل اطلس، بزرگ‌تر خواهد بود.

با نگاهی به این تصویر و قسمت عقبی خودرو می‌توانیم شاهد چراغ‌های کشیده، قسمت‌های کرومی پیوسته در طول چراغ‌ها و همچنین نوشته‌هایی به زبان چینی در قسمت پایین سمت چپ و یک نوشته دیگر در قسمت سمت راست که نشان از علامت 380 TSI دارد.

همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهند که این خودروی شاسی‌بلند دارای یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربو خواهد بود که توانایی تولید 220 اسب بخار را دارد. همچنین ادعاشده است که عرضه این خودرو تا قبل از سال جاری میلادی صورت گرفته و قیمت آن برای این بازار خودرویی بزرگ نیز 300,000 یوان چین که معادل 42,303 دلاراست، خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا