مکمل بنزین
گوناگونخبر

تماشا کنید؛ تیونینگ جذاب با طعم تویوتا لندکروز!

مشتری های شرکت تویوتا از کشور روسیه، اوکراین و دیگر کشورهایی که قبلاً عضو شوروی بوده اند، به نظر میاید که برای این شاسی‌بلند محبوب ژاپنی، تیونینگ جذاب و خاصی را در نظر گرفته اند که بانام مدل 200 شناخته می‌شود.

لندکروز 200 یک نمونه بزرگ‌تر نسبت به نسخه استاندارد این خودرو بوده که دارای یک موتور 8 سیلندر، سیستم انتقال قدرت 4 چهارچرخ محرک (AWD) و ارتفاع از زمین زیاد بوده که چهره بسیار تهاجمی‌تر و جذاب‌تری نسبت به نسخه معمولی لندکروز به خود گرفته است.

از آنجایی که شاسی‌بلند بزرگ تویوتا در این کشورها، یک خودروی محبوب و فراگیر محسوب می‌شود و طرفداران زیادی دارد، بسیاری از صاحبان لندکروز در این کشورها تصمیم می‌گیرند که بر اساس سلیقه و علاقه خود، این شاسی‌بلند را شخصی‌سازی کنند. این شخصی‌سازی در اکثر مواقع، با هرچه لوکس تر کردن فضای داخل کابین و دادن یک چهره اسپرت تر و جذاب‌تر در فضای بیرونی همراه می‌شود.

گروه اوکراین اتولایف (Ukraine’s Autolife) یک مجموعه تیونینگ خودرویی در کیف پایتخت این کشور بوده که به‌تازگی نسخه معمولی از تویوتا لندکروز را تبدیل به این نسخه موسوم به لندکروز 200 مدل 2019 کرده است.

بر اساس گفته‌های این گروه، اتولایف کیف می خواسته تا با تغییر دادن چهره لندکروز، آن را از حالت یک یخچال متحرک بر روی چهارچرخ دربیاورد. درست به همین خاطر است که این مجموعه، تغییرات بسیار زیادی را برای طراحی خارجی خودرو در نظر گرفته و برای هرچه بزرگ‌تر جلوه دادن خودرو، قسمت جلویی خودرو را با یک قسمتی که 100 میلی‌متر عریض‌تر بوده و برای قسمت‌های هلالی شکل بالای لاستیک به‌کاررفته است تا این حد تغییر داده است.

همچنین سپرهای تهاجمی‌تری نیز در کنار جلوپنجره مشکی رنگ جدید و یک کاپوت سبک وزن که با دریچه‌های هوایی زیادی همراه شده در این لندکروز جذاب دیده می شوند. دریچه‌های هوایی که خیلی کم پیش می آید شرکت ها، آن‌ها را بر روی خودروهای شاسی‌بلند خود نصب کنند.

در داخل کابین نیز، چرم های غالب قرمز رنگ در کنار چرم آبی برای دیگر قسمت‌های داخلی به چشم می‌خورند. اتولایف گفته است که تمامی مواد به‌کاررفته مصرفی در داخل کابین خودرو، با چرم باکیفیت اتریشی پوشیده شده که این چرم ها با دوزندگی نیز همراه شده اند.

دیگر مواد مصرفی داخل کابین نیز شامل، چوب مرغوب به‌کاررفته روی فرمان، داشبورد و درب‌ها به علاوه آلومینیوم برای کنسول میانی، دستگیره‌های درب و دیگر قسمت‌ها می‌شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا