مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط وانت کارا 2000 ویژه آذر 98

افزایش تقاضا برای خرید خودروهای تجاری از جمله خودروهایی که دارای سهمیه بندی بنزین بالاتری هستند، باعث شده تا خودروسازان نیز برای ارائه محصولات خود وارد بازار شوند. گروه بهمن از جمله این شرکت‌ها بوده که در اطلاعیه‌ای جدید خود از طرح فروش وانت کارا 2000 رونمایی کرده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی بهمن در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط وانت کارا 2000 خبر داد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش کرده و در موعد اعلامی، خودروی خود را تحویل بگیرند. بدیهی است که به دلیل محدود بودن تعداد خودروهای در نظر گرفته شده برای این خودروها، اولویت با افرادی خواهد بود که سازوکار ثبت سفارش را به پایان برسانند.

 

شرایط ویژه فروش نقدی وانت کارا

در بخش فروش نقدی نیز هر دو خودرو قابلیت سفارش داشته و پس از تکمیل مدارک در 20 روز کاری قابل تحویل خواهد بود.

شرایط فروش اقساطی وانت کارا

بهره در نظر گرفته شده برای تسهیلات این خودرو 24 درصد بوده و به نظر می‌رسد که این بزرگترین مانع برای ثبت سفارش بسیاری از مشتریان باشد. البته بدیهی است که این نرخ بهره، بالاترین نرخ بهره دریافتی در بین خودروسازان کشورمان است. همچنین بازپرداخت تسهیلات در بازه 12 تا 24 ماهه خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا