مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

آغاز فروش خودروی فورد +ka در اروپا، با شروع فصل تابستان

سه سال پس از رونمایی از مدل مفهومی خودروی Kaپلاس، بالاخره این خودرو معرفی شده و به زودی عرضه آن آغاز خواهد شد. خودروی مذکور یک نسخه بهبود یافته از خودوری ka است، که مقداری سبکتر وزن‌تر بوده و فروش آن از سه ماهه دوم سال جاری میلادی آغاز می‌شود.

-ford-ka-euro-spec-spy-photo

جیم فارلی، رئیس بخش اروپایی کمپانی فورد؛ در رابطه با جایگزینی خودروی  Kaپلاس با خودروی ka گفته است:« این خودرو به عنوان خودرویی ارزان قیمت عرضه خواهد شد و خریداران می‌توانند با پرداخت مبلغ کمی، مالک آن شده و یک رانندگی شبیه به فورد فیستا را تجربه کنند.»

ford-ka-euro-spec-spy-photo

فورد برای انتشار جزئیات بیشتر از خودروی  Kaپلاس اشتیاق زیادی دارد و اعلام کرده است که تکنولوژی‌های متعددی برای این خودرو نظر گرفته و خریداران می‌توانند بسته به میزان مبلغ پرداختی، از صفحه نمایش 4.2 اینچی یا 2.3 اینچی TFT، اعلان وضعیت آب و هوا و فرمانی با روکش چرم استفاده کنند. برای ساخت خودروی مذکور، از پلتفرم فورد فیستا استفاده شده و این خودروها بسیار شبیه به یکدیگر هستند. در این خودرو از همان موتورهای فورد فیستا استفاده می‌شود، ولی از نسخه اکوبوست بنزینی فورد فیستا در kaپلاس خبری نیست.

قیمت این خودرو در انگلستان 11،360 دلار در نظر گرفته شده و نسخه‌های گران‌تر آن قیمتی حدود 14،600 دلار خواهند داشت. به علت هزینه‌های پایین تولید، این خودرو در کشوری در حال توسعه که به احتمال زیاد هندوستان است، تولید می‌شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا