مکمل بنزین
خبرداخلی

طرح تبدیل تعهدات مربوط به دنا و سمند سورن اعلام شد (دی 98)

خودروسازان کشورمان در تولید بسیاری از محصولات خود دچار مشکل هستند و تعهدات باقیمانده از ماه‌های قبل نیز به یکی از معصلات بزرگ آنها تبدیل شده است. درحالیکه ایران‌خودرو در اطلاعیه‌های جدید اقدام به پیش فروش دنا می‌کند، حالا در اطلاعیه‌ای اعلام کرده تعهدات قبلی این شرکت در حال حاضر قابل انجام نیست و خودروی جایگزین برای این محصول و سمند سورن اعلام کرده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان دارای حواله خرید خودروهای دنا و سمند سورن با موعد تحویل ماه‌های اعلام شده، می‌توانند خودروی جایگزین این شرکت برای تعیین تکلیف خودروی خریداری شده را انتخاب نمایند.

این شرکت که به تازگی شرایط پیش فروش متنوعی را برای محصول دنا اعلام کرده، به نظر می‌رسد در تولید این خودرو و همچنین خودروی سمند سورن مشکل داشته و امکان تحویل این خودروها را ندارد. حالا برخی از مشتریان نسبت به این اطلاعیه اعتراض دارند چرا که مدعی اند، این شرکت مشکلی در تولید دنا و سمند سورن نداشته و صرفا قصد تحویل با قیمت‌های مصوب قبلی را ندارد.

دنا پلاسجزئیات طرح تبدیل ایران‌خودرو به شرح زیر است:

  • دارندگان حواله ثبت نامی خودروی دنا با موعد تکمیل وجه تا پایان مهر 98 می‌توانند از خودروی جایگزین پارس تیو5 این شرکت با موعد تحویل 30 روزه بهره‌مند شوند.
  • دارندگان حواله ثبت نامی خودروی سمند سورن با موعد تکمیل وجه تا پایان مرداد 98 می‌توانند از خودروی جایگزین پارس تیو5 این خودروساز با موعد تحویل 30 روزه استفاده نمایند.
  • اجباری در تبدیل حواله‌های خرید وجود نداشته و کلیه مشتریان دارای حواله خرید مذکور می‌توانند با اختیار خود اقدام به تبدیل حواله نمایند.
  • نمایندگی‌های سرتاسر کشور این خودروساز بایستی رضایت نامه کتبی بابت این تبدیل را دریافت کرده و اقدامات مربوطه را انجام دهند.
  • این طرح با محدودیت‌های همراه بوده و بدیهی است که ثبت درخواست زودتر، امکان بهره برداری از این شرایط تبدیل را فراهم خواهد نمود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا