مکمل بنزین
گوناگونخبر

جیپ گلادیاتور هلکت؛ گربه جهنمی قدرتمند تیون شده با چهره ای بسیار جذاب!

همیشه پشت طراحی و جذابیت یک خودروی برتر یا خوش‌چهره، می‌تواند سال‌ها تلاش و پشتکار و همچنین سرمایه‌گذاری یک شرکت نهفته باشد؛ اما گاهی نیز پیش می‌آید که شرکت‌های مختلف، یک ابرخودرو یا حتی یک مدل از خودروهای خود را با تمام توان خود تولید می‌کنند و هنگامی‌که‌این خودرو به دست شرکت‌های به‌اصطلاح تیونر (Tuner) می‌رسد، می‌تواند نهایت پتانسیل و توانایی‌های خود را ببیند.

هنسی پرفورمنس (Hennessey Performance) نیز یکی از همین شرکت‌های تیونینگ است که ‌این بار به سراغ جیپ گلادیاتور هلکت hellcat به معنای گربه جهنمی رفته تا یک محصول جذاب و خارق‌العاده را تولید کند.

این شرکت که در فلوریدا آمریکا قرار دارد، تاکنون توانسته با توان مهندسی و طراحی خود، مدل‌هایی را تبدیل به خودروهای جذاب، قدرتمندتر و حتی عجیب کند. این جیپ گلادیاتور نیز از یکی از نمایندگی‌های فروش، مستقیم به این شرکت رفته تا تغییرات بزرگی روی آن صورت بگیرد. یکی از همین تغییرات جذاب، قرار دادن یک قلب تپنده حجیم 6.2 لیتری 8 سیلندر سوپرشارژ باقدرت 707 اسب بخار، به‌جای موتور 3.6 لیتری 6 سیلندر باقدرت 285 اسب بخار بوده است.

همان‌گونه که تصاویر نیز می‌توانند این نکته را ادعا و اثبات کنند، این تراک (Truck) آمریکایی تحت عمل‌های جراحی متعددی رفته تا بتواند تبدیل به همان گربه جهنمی شود که می‌تواند در هر زمان، هر مکان و تحت هر شرایطی، خشم جهنمی‌اش را بر روی جاده‌های آفرود، خالی کند. فهرست مواردی که این شرکت آمریکایی برای تغییر این جیپ گلادیاتور استفاده کرده است، بسیار طولانی است اما می‌توانیم چند مورد از آن‌ها را در این مطلب بگوییم.

در طراحی خارجی، هلکت گلادیاتور، دارای یک سپر جدید به‌علاوه محافظ‌های جدید سپر، محافظ‌های درونی سپر و قفل کننده درب کاپوت شده است. همچنین سپر جلویی با چراغ‌های اسپرت همراه شده‌اند که این چراغ‌ها در همکاری و ترکیب با چراغ‌های نصب‌شده LED بر روی سقف خودرو، نمای بسیار جذابی را به خودرو بخشیده‌اند.

همچنین به علت افزایش بی‌نظیر قدرت، این شرکت سیستم خروجی دود، سیستم سوخت‌رسانی و خروجی‌های اگزوز جدیدی را برای گلادیاتور در نظر گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا